Sprzedaż całkowita w sieci Biedronka na koniec I kwartału 2009 roku wzrosła o 5,2 proc. w euro, co daje 32,3 proc. w złotówkach, w porównaniu do I kwartału 2008 i wyniosła blisko 800 mln euro (3,5 mld PLN) pomimo, iż w tym roku wzrost sprzedaży związany ze Świętami Wielkanocnymi nie przypadał w pierwszym kwartale, tak jak w ubiegłych latach. Sprzedaż porównywalna w pierwszym kwartale wzrosła o 7,7 procent.
(maj)
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...
Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...