Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Wyposażenie sklepu - nowe wyzwania na 2018 rok

Kategorie produktów

Wyposażenie sklepu - nowe wyzwania na 2018 rok

Piątek, 19 stycznia 2018 HURT & DETAL Nr 01/143. Styczeń 2018
Rozwój retailu jest silnie związany z trendami konsumenckimi, z których wynika, że klienci oczekują obsługi na najwyższym poziomie. Zapewniają to nowatorskie rozwiązania, które oferują najwięksi gracze rynkowi zarówno w kwestii wyposażenia sklepowego, logistyki, oświetlenia, jak i urządzeń fiskalnych. Oferta innowacyjnych rozwiązań gwarantuje już nie tylko efekt wizualny i ograniczenie kosztów, ale również sporo ułatwień i wygody dla klientów.
6.jpgKrzysztof Stępniewski
Dyrektor Regionalny Schott Termofrost Europa Wschodnia


Nasza prognoza na 2018 rok jest bardzo optymistyczna. Oczekujemy wzrostu aktywności sklepów spożywczych w zakresie obniżenia kosztów energii. Ponadto zauważamy tendencje sklepów do zapewnienia większej przejrzystości i łatwiejszej orientacji. W 2018 roku przewidujemy silny popyt na retrofit otwartych regałów do przechowywania chłodzonej żywności. Zamykając otwarte szafy chłodnicze, kierownicy sklepów mogą zaoszczędzić do 60% kosztów energii elektrycznej zużywanej w sekcji chłodzenia. W ten sposób modernizacja istniejących mebli chłodniczych jest bardzo wydajnym sposobem na obniżenie kosztów. Nasza najnowsza linia produktów oferuje możliwość zamykania regałów drzwiami, które są prawie niewidoczne: SCHOTT Termofrost® Smart Look. Drzwi te są całkowicie przezroczyste, przez co zapewniają łatwą orientację oraz dobrą widoczność schłodzonej żywności. W 2018 roku spodziewamy się również dużego popytu na drzwi pasywne w regałach mroźniczych. Istniejące drzwi, które wymagają ogrzewania w celu uniknięcia efektu kondensacji, zostaną zastąpione na przykład przez drzwi pasywne SCHOTT Termofrost ECO-Clear. Wierzymy, że nasze linie produktów są w pełni zgodne z głównymi trendami rynkowymi w Polsce.



5.jpgKinga Di Salvo
Country General Manager
CHEP Polska i kraje bałtyckie


Wysokorozwinięta i nowoczesna gospodarka to gospodarka w modelu zrównoważonym-cyrkulacyjnym. Taki właśnie model, gdzie wprowadza się szeroko standaryzację  procesów i materiałów, wykorzystując posiadane zasoby przez dłuższy czas i z większą wydajnością, podnosząc w ten sposób konkurencyjność, jest przez biznes najbardziej pożądany. CHEP Polska podążając za tymi trendami testuje i wprowadza na rynek rozwiązania logistyczne, które wspierają łańcuch dostaw swoich partnerów biznesowych, jednocześnie ograniczają koszty i minimalizują negatywny wpływ na środowisko. Jednym z rozwiązań jest wprowadzona w 2016 roku plastikowa ćwierćpaleta wystawowa CHEP, do której dołączyła teraz plastikowa ćwierćpaleta wystawowa na kółkach CHEP Dolly. Oba te rozwiązania mają wspólny cel – zwiększać sprzedaż i dostępność towarów w sklepie oraz optymalizować koszty operacyjne sklepów. Ćwierćpaleta wystawowa CHEP i jej mobilny odpowiednik CHEP Dolly w porównaniu z tradycyjną ekspozycją półkową ograniczają do minimum czynności związane z wykładaniem i uzupełnianiem towaru, a w połączeniu z ekspozytorem wystawowym podnoszą efektywność działań promocyjnych. Są jednocześnie nośnikami transportowymi, co ogranicza koszty dystrybucji. Wszystkie korzyści, jakie generują rozwiązania wystawowe CHEP, przekładają się na zadowolenie odbiorcy finalnego – konsumenta, a to jest nadrzędny cel sprzedawców, którzy wiedzą, że zadowolony klient do nich wróci.



7.jpgNatalia Bała
Marketing Assistant
Kärcher


W Kärcher zawsze podkreślamy to, że aby czyszczenie było skuteczne należy myśleć o nim w kategoriach kompleksowej technologii. Należy planować i realizować proces czyszczenia w sposób uporządkowany i systematyczny. Firma Kärcher, która posiada w swojej ofercie szeroki wybór urządzeń służących utrzymaniu czystości oraz środków chemicznych w 2018 roku uzupełnia swoje portfolio o środki czyszczące i akcesoria do czyszczenia manualnego, takie jak mopy, ściereczki, wózki etc. Projekt ten,  wdrażany pod nazwą „Impact” zakłada wprowadzenie ponad 300 nowych produktów do oferty Kärcher. Kompletna technologia czyszczenia oferowana przez jednego dostawcę gwarantuje najlepsze efekty  oraz najwyższy poziom bezpieczeństwa i niezawodności. W branży spożywczej nowo wprowadzane produkty znajdą szerokie zastosowanie, gdyż znajdują się pośród nich środki do czyszczenia szkła, posadzek twardych, sanitariatów oraz pełne wyposażenie do czyszczenia manualnego, czyli wszelkiego rodzaju mopy, ściereczki, wózki, zmiotki, słowem wszystko co potrzebne do kompleksowego zadbania o czystość w każdym punkcie handlowym.



8.jpgPiotr Chronowski
Z-ca Dyrektora Pionu Sprzedaży Dystrybucyjnej ds. szkoleń i wsparcia technicznego urządzeń fiskalnych
COMP, Oddział Novitus


Rok 2018 to dla branży fiskalnej duże zmiany. Po wielu miesiącach prac nad kształtem nowych wymagań dla kas rejestrujących jesteśmy w przededniu przesłania ostatecznej wersji projektu rozporządzenia w sprawie warunków technicznych dla kas rejestrujących do notyfikacji w UE. Liczymy, że w kwietniu nowe rozporządzenie zostanie podpisane, a tym samym producenci i importerzy będą mogli przystąpić do homologacji nowego typu kas fiskalnych. Będą to kasy tzw. online’owe, podłączone do sieci internetowej, przesyłające dane o sprzedaży, raportach oraz pracy kasy do systemu informatycznego Ministerstwa Finansów. Przesłane dane mają pozwolić służbom skarbowym na systemową weryfikację poprawności prowadzenia rejestracji sprzedaży na kasach rejestrujących u podatników. Obecnie producenci pracują nad projektami takich kas. Brak ostatecznych przepisów spowodował, że te projekty się przeciągają.

Druga część roku 2018 to będzie czas wprowadzania pierwszych kas i drukarek online’owych do sprzedaży. Trudno mówić o nowych trendach, najważniejsze będzie dopasowanie obecnych kas fiskalnych do nowych wymagań lub zaprezentowanie nowych urządzeń fiskalnych spełniających te wymagania. Tym samym portfolio urządzeń fiskalnych większości producentów czy importerów znacznie się zmieni, a dokładnie do obecnych modeli dojdą nowe kasy online’owe, które stopniowo będą wypierać starą ofertę. Dla podatników, którzy już dzisiaj muszą kupić kasy fiskalne, COMP SA przygotował specjalną ofertę. Jest to promesa NOVITUS ONLINE READY, która daje kupującemu kasę fiskalną Novitus gwarancję, że w przypadku, gdy podatnik będzie musiał wymienić posiadaną kasę z elektroniczną kopią na kasę online’ową, dokonamy modernizacji tej kasy i przystosowania do wymagań nowego rozporządzenia w cenie jedynie 490 zł lub umożliwimy zakup nowej kasy z preferencyjnym rabatem do 20% od ceny cennikowej. W ten sposób staramy się uspokoić użytkowników kas i zabezpieczyć ich przed podwójnym wydawaniem pieniędzy na zakup kas fiskalnych.



17.jpgPiotr Kraśnicki
Dyrektor Sprzedaży
Modern-Expo


Po rozpoczynającym się roku 2018 możemy spodziewać się wielu zmian w naszej branży. Niektóre z nich już się rozpoczęły. Bez wątpienia można stwierdzić, że ten rok będzie rokiem przejęć i konsolidacji. Rynek staje się coraz trudniejszy, bardziej wymagający i niektórzy gracze na nim operujący decydują się połączyć siły żeby przetrwać i rozwijać się. Proszę spojrzeć na kolejne przejęcia Grupy Eurocash czy też ostatnią decyzję litewskiej Maximy o przejęciu Stokrotki. Idąc za sukcesem lubelskiego detalisty słyszymy już o kolejnych poszukiwaniach inwestora (vide ostatnie komunikaty sieci Piotr i Paweł).

Sieci mocno inwestują w innowacje i wielokanałowość. To co widzimy to kolejne pojawianie się nowych konceptów, za pomocą których detaliści testują zachowania konsumentów. My staramy się im w tym pomóc. Od połowy ubiegłego roku oferujemy już kasy samoobsługowe dla sklepów convenience i supermarket. W listopadzie 2017 na warszawskich targach RetailShow zaprezentowaliśmy FreshBox, nasz innowacyjny terminal paczkowy z opcją chłodzenia który jest odpowiedzią rynku na popularyzację sprzedaży internetowej. W fazie zaawansowanych testów mamy inteligentny wózek, który jest jednocześnie skanerem produktów i mobilną kasą dla klienta, czy półkę która sama potrafi zarządzać stanem magazynowym i informować detalistę o niedoborach produktów na półce.



10.jpgKatarzyna Czapla
Dyrektor Zarządzający
BAERO Polska


W ostatnich latach diametralnie zmieniło się podejście do kwestii oświetlenia sklepów. Obecnie oświetlenie nie jest generującą koszty energii elektrycznej koniecznością, lecz przede wszystkim doskonałym narzędziem marketingowym wspomagającym sprzedaż określonych produktów.

Firma BARO od 50 lat specjalizuje się w profesjonalnym oświetleniu powierzchni handlowych, dlatego idąc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów opracowaliśmy 12 różnych barw modułów led, 9 typów reflektorów, zredukowaliśmy zużycie prądu zwiększając wydajność, wprowadziliśmy do produkcji oprawy w technologii hybrydowej oraz rozszerzyliśmy portfolio produktowe o 2 nowe rodziny – oprawy akcentowe serii XR oraz do oświetlenia ogólnego serii TX.

Projektując oświetlenie powierzchni handlowej nie bierzemy pod uwagę jedynie standardowych wartości natężenia światła określonych przepisami. Ważniejsze jest kreowanie przyjemnej atmosfery podczas zakupów, odpowiednia gra świateł przyciągająca klienta. Dlatego moim zdaniem konieczna jest profesjonalna współpraca z architektami i projektantami wnętrz, tak aby oświetlenie stało się integralną częścią designu całego sklepu.



2.jpgAlbert Cieślikiewicz
Marketing Director
MAGO


Rok 2017 był dla MAGO udany pod wieloma względami. Cieszymy się, że mogliśmy wraz z naszymi klientami, współuczestniczyć w wydarzeniach, które będą wyznaczały kierunki rozwoju handlu w najbliższych latach. Szczególnym przykładem dostosowywania modelu sklepu do zmian w preferencjach zakupowych klientów jest niedawno otwarty market Carrefour Pro w Centrum Promenada. Przede wszystkim dla dużej części konsumentów codzienne zakupy są czynnością, na którą chcą przeznaczać jak najmniej czasu. Chcą by te nudne i powtarzalne czynności uprościć, realizować szybko, przy okazji.  Stąd z jednej strony postępująca digitalizacja procesu zakupu, rosnący udział sprzedaży przez internet z dostawą do domu lub w formule Click & Collect. Z drugiej strony konsumenci chcą jak najlepiej wykorzystać np. przerwę na lunch na połączenie szybkiego i ciekawego posiłku z szybkimi zakupami. I taki właśnie jest ten sklep. I taka będzie część sklepów przyszłości. Nie oznacza to, że na rynku pozostaną tylko duzi gracze, których stać na rozwiązania cyfrowe, boksy samoobsługowe itp.

Z satysfakcją obserwuję, że ilość sklepów małych, rodzinnych w Polsce utrzymuje się na niezmiennym poziomie, nie maleje. Ważne jest jednak, że aby zapewnić przyszłość tym przedsiębiorstwom, ich właściciele muszą dostosowywać model obsługi do zmian w preferencjach klientów. Dlatego też punkty samoobsługowe, z mini-punktami samoobsługowymi pojawią się w mały sklepach osiedlowych. Taki mini check-out przyspiesza zakupy. W tym samym czasie sklep obsługuje więcej klientów.  Te rozwiązania zobaczymy zarówno w miejscach o bardzo dużym zróżnicowaniu natężenia klientów w ciągu dnia (bliskość biur), tygodnia lub pory roku (turyści, wycieczki)  jak i tam, gdzie właściciel zna swoich klientów z imienia. Dla ich komfortu i dla zapewnienia sobie ich lojalności ulepszy sposób obsługi, wprowadzając punkty szybkiej płatności. Jako wiodący producent wyposażenia sklepów, jesteśmy przygotowani do dostarczania i serwisowania takich urządzeń zarówno małym odbiorcom jak i dużym sieciom.

W obszarze magazynowania spodziewamy się wzrostu wykorzystania powierzchni zewnętrznych, poprzez zastosowanie odpowiednich regałów paletowych. Postawienie regałów zewnętrznych na odpowiednio przygotowanym placu to tania i najszybsza metoda dla przedsiębiorstwa handlowego czy produkcyjnego na zwiększenie możliwości magazynowych. Jesteśmy jedynym polskim producentem, którego regały spełniają restrykcyjne normy bezpieczeństwa wymagane przy składowaniu na zewnątrz.



1.jpgAgnieszka Kotlarska
St. Specjalista ds. Marketingu i Promocji
Yakudo Plus


Co przyniesie nowy rok, jak ukształtuje się rynek w branży wag sektora retail, będziemy mogli ocenić już niebawem. Jedno jest pewne: nowy rok, to nowe wyzwania.

W  2018 roku w ofercie firmy Yakudo Plus pojawia się nowa seria wag multimedialnych SM-5300L DIGI. Szereg funkcji jakie dają nam wagi multimedialne stanowią doskonałe narzędzie do obsługi posiadających coraz większą świadomość zakupową klientów. Wyświetlane reklamy mogą skutecznie przekonać klienta do zakupu szerszej gamy produktów. Funkcja, która zasługuje na szczególną uwagę, to tzw. ASYTENT SPRZEDAWCY – umożliwia wyświetlanie dodatkowych informacji takich jak: składy produktów, alergeny, dane producenta, informacje o aktualnych promocjach czy ofercie wiązanej. Oprócz wyświetlania danych dotyczących ważonego towaru istnieje możliwość udzielenia instrukcji operatorowi, na przykład sposobu wymiany etykiet czy czyszczenia głowicy.

Nowoczesne i kompleksowe systemy sprzedażowe oraz obsługa klienta na najwyższym poziomie to trendy, które dominować będą na rynku w 2018 roku.

Zapraszamy do zapoznania się z szerokim wachlarzem urządzeń ważących, etykietujących i pakujących oferowanych przez firmę Yakudo Plus.



9.jpgPiotr Klepczarek
Dyrektor Regionalny na obszar Europy Centralnej, Zebra Technologies


Sektor handlu detalicznego podlega permanentnej transformacji. Sklepy muszą nieustannie śledzić trendy rynkowe, zachowania i preferencje kupujących oraz sytuację gospodarczą. Obecnie jesteśmy świadkami dynamicznie rosnącej liczby dokonywanych transakcji. Coraz częściej odchodzi się od segmentacji sklepów stacjonarnych oraz tych działających online, na rzecz ich ujednolicania. Klienci podczas wyboru produktów oraz marek najczęściej kierują się wygodą zakupów oraz szybkością dokonywania transakcji. Wśród nowo otwartych sklepów przodują te, które mogą zaoferować wysoki komfort zakupów oraz liczne udogodnienia dla klientów w postaci np. rabatów. Zauważalne są również zmiany dotyczące formatów produktów, np. artykułów spożywczych, jak również samych placówek: supermarketów czy centrów handlowych, które zmieniają się po to, by lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Sklepy stają się coraz mniejsze, wygodniejsze oraz bardziej zinformatyzowane. W 2018 roku będziemy świadkami coraz szerszego wykorzystywania urządzeń w działalności punktów sprzedaży detalicznej, w tym rozwiązań usprawniających obsługę klientów. Będzie tak w przypadku kas samoobsługowych oraz systemów do samodzielnego skanowania zakupów, które znacznie skrócą proces zakupów oraz dokonywania płatności, a co za tym idzie, pomogą zwiększyć poziom zadowolenia klientów. Największym wyzwaniem czyhającym na sprzedawców w 2018 roku będą rosnące oczekiwania klientów związane z szybką wysyłką/dostawą zakupionych produktów oraz kosztem jej realizacji.



11.jpgTomasz Młynarski
Dyrektor Generalny
IGLOO 


W roku 2018 nastąpi dalszy rozwój sieci detalicznych w Polsce, głównie w nowoczesnych formatach convenience, dyskont oraz supermarket. Korzystne prognozy wzrostu  PKB i rynku detalicznego, pozwalają  nam z optymizmem patrzeć na rynek w perspektywie najbliższych lat. IGLOO, będąc jednym z liderów rynku, nieustannie dostosowuje się do potrzeb nabywców.  Nowy rok rozpoczniemy wprowadzeniem „Smart Collection” – zestawu nowatorskich rozwiązań skierowanych do sklepów małego i średniego formatu. Wszystkie urządzenia tej kolekcji spełniają restrykcyjne normy środowiskowe, pracując na ekologicznych czynnikach chłodniczych (R-290). Rozwiązania funkcjonalne prezentowanych produktów nawiązują do najnowszych koncepcji  „food-to-go” oraz „grab-and-go” cieszących się dużym powodzeniem w sieciach stacji benzynowych i w licznie powstających nowych punktach gastronomicznych. Dla większych formatów sektora supermarket/hipermarket przygotowaliśmy nową serię regałów oraz bonet o znakomitych parametrach wydajności chłodniczej. Z pewnością największą innowacją jaką wprowadzimy na rynek będą własnej produkcji inwerterowe agregaty skraplające o regulacjach mocy w przedziale 3-25 kW.  Zapewnimy w ten sposób naszym odbiorcom nie tylko wysokiej klasy meble chłodnicze IGLOO, ale również ich najwyższą dostępną wydajność energetyczną.



4.jpgJoanna Bryndas
Kierownik Działu Marketingu
Mecalux


Dla większości przedsiębiorstw posiadanie wydajnego magazynu, zapewniającego sprawną i bezbłędną obsługę ładunków ma kluczowe znaczenie. Na rynku dostępnych jest coraz więcej zaawansowanych systemów magazynowych zarówno automatycznych, jak i obsługiwanych manualnie, gwarantujących usprawnienie zarządzania i eliminację większości występujących błędów. Na wybór konkretnego rozwiązania ma jednak wpływ wiele czynników, między innymi branża, wielkość magazynu, poziom zatrudnienia, ciężar ładunków, zakres planowanej inwestycji, czy strategia działania firmy.

Z tego powodu podejmując decyzję o zakupie wyposażenia magazynu należy się skupić głównie na korzyściach, jakie powinno przynieść jego wdrożenie, ponieważ każda inwestycja w obszarze logistyki magazynowej powinna pomóc osiągnąć:
  • wzrost wydajności, szczególnie w magazynach o bardzo dużej rotacji ładunków występującej np. w branży FMCG,
  • obniżenie kosztów pracy dzięki ergonomicznej organizacji stanowisk oraz zastosowaniu rozwiązań wspomagających kompletację, np.: pick by voice lub pick to light,
  • zwiększenie bezpieczeństwa personelu, składowanych ładunków oraz instalacji,
  • dokładną kontrolę wszystkich składowanych ładunków, zarówno pod względem ilości, terminów przydatności, jak i wszystkich pozostałych parametrów, 
  • możliwość modyfikacji, rozbudowy i integracji z innymi systemami w przypadku konieczności wdrożenia zmian w procesach logistycznych zachodzących w magazynie.
Większość z tych celów może zostać osiągniętych dzięki wdrożeniu oprogramowania magazynowego (WMS). Elastyczne i adaptowalne oprogramowanie, którego architektura umożliwia instalowanie dodatkowych nakładek pozwalających na zarządzanie nowymi procesami, pojawiającymi się w przedsiębiorstwie łącznie z jego wzrostem, może być stosowane zarówno w małych sklepach, jak i kompleksowych platformach logistycznych. Właściwie opracowany system zarządzania wpływa na redukcję ilości błędów, obniżenie kosztów logistycznych oraz bardziej efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich i materiałowych każdej firmy – niezależnie od jej wielkości czy zakresu działania.



3.jpgEwa Klimont
Dyrektor Zarządzająca
Nilfisk Polska


Polski rynek utrzymania czystości – zarówno w segmencie producentów sprzętu, jak i środków higieny – ma wciąż duży potencjał do rozwoju. Cały czas zwiększają się przestrzenie do sprzątania – powstają nowe biurowce, magazyny, galerie handlowe. A przy tym zaczyna brakować na rynku pracowników, którzy mogliby te obiekty posprzątać. Rozwiązaniem tej sytuacji dla wielu firm jest właśnie umaszynowienie sprzątania, które jest znacznie wydajniejsze i oszczędniejsze.

W ostatnim czasie obserwujemy wzmożone zainteresowanie polskich klientów automatami szorująco-zbierającymi, które poza tym, że doskonale spełniają swoje codzienne zadania są także oszczędne i przyjazne środowisku, a przy tym niezwykle łatwe w obsłudze. Jako innowacyjna firma nieprzerwanie rozwijamy systemy, dzięki którym wydatek wody i środków chemicznych jest zdecydowanie niższy co bezpośrednio przekłada się na wzrost oszczędności.

Obecnie – jak szacujemy – polski rynek urządzeń pozwalających na automatyzację procesów sprzątania wart jest ok. 300 mln zł. W mojej ocenie rosnąca potrzeba umaszynowienia sprzątania spowoduje, że w 2018 roku rynek nadal będzie rósł nawet w tempie dwucyfrowym. Jako wiodący producent dostarczający takie rozwiązania jesteśmy przygotowani i gotowi, by sprostać temu wyzwaniu.


tagi: retail , trendy konsumenckie , wyposażenie sklepów , nowe wyzwania ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51