Nasza Redakcja obecna jest na imprezie wraz z tytułem prasy branżowej Food from Poland.
Magazyn promuje polskich producentów na arenie międzynarodowej. Treści prezentowane w wydaniu skupiają się wokół analiz rynkowych i prognoz dotyczących nie tylko rynku słodyczy, ale również całego rynku produktów szybkozbywalnych.
(po kliknięciu w wydanie cyfrowa kopia)
Na łamach magazynu można znaleźć rynkowe statystyki Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, Polskiej Izby Handlu, Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa czy Głównego Urzędu Statystycznego.
Warto zwrócić uwagę na komentarze ekspertów z Banku Zachodniego WBK czy GERDA BROKER. Nie można ominąć Raportu Mintel prezentującego światowe trendy FMCG na 2018 rok.
tagi: ISM , Kolonia , Food , from , Poland ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...