Jedna z głównych marek firmy Hoop Polska, R20 otrzymała odświeżone logo, nowoczesną i wygodną butelkę. Nowością są także etykiety typu sleeve na całej powierzchni butelki, z przezroczystymi elementami, dzięki którym widać napój w butelce. Grafika etykiety nawiązuje do stylistyki wirtualno - internetowej. Dodatkowo znajdują się na niej ikony potwierdzające obecność energetyzujących składników.
Wszystkie wersje smakowe dostępne są w butelkach o pojemności 1l oraz 0,5l. W puszkach dostępny jest smak klasyczny R20. Powstała także strona internetowa http://www.r20.com.pl/, która będzie wkrótce wzbogacana o nowe elementy świata wirtualnego.
tagi: hoop , R20 , nowe smaki ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...