Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Być kobietą

Kategorie produktów

Być kobietą

Piątek, 20 kwietnia 2018 HURT & DETAL Nr 04/146. Kwiecień 2018
Segment podpasek, wkładek, tamponów i kosmetyków do higieny intymnej to nieustannie rozwijająca się kategoria. Kobieta w każdej sytuacji chce czuć się komfortowo i pewnie – sprawdźmy zatem, jakie produkty są dedykowane do higieny i pielęgnacji…
Miejsca intymne są szczególnie narażone na podrażnienia i infekcje, dlatego też poruszanie tego tematu i utrzymanie właściwej higieny jest niezwykle ważne dla zachowania w zdrowiu całego organizmu. Podpaski, tampony oraz wkładki higieniczne są produktami charakteryzującymi się stałą częstotliwością zakupów. Są to artykuły niezbędne dla każdej kobiety, szczególnie podczas menstruacji. Co ważne, cała kategoria produktów służących do higieny intymnej stale się rozwija, a producenci oferują wiele nowości oraz alternatywnych rozwiązań dla najbardziej wymagających konsumentek.

Różnorodność produktowa

Segment podpasek jest najpopularniejszą kategorią wśród produktów do higieny intymnej. Polki cenią sobie przede wszystkim ochronę oraz komfort podczas dni menstruacji. Produkty te wchodzą w skład rytualnych zakupów, które odbywają zarówno dojrzewające nastolatki, jak i dorosłe kobiety. Producenci bezustannie starają się zapewnić konsumentkom ochronę oraz zniwelować w jak największym stopniu dyskomfort wynikający z przechodzenia okresu menstruacyjnego. Segment podpasek jest również niezwykle obszerną kategorią. Według danych Kantar Millward Brown z okresu styczeń 2017 – grudzień 2017, polskie konsumentki sięgają głównie po produkty trzech marek. Należą do nich: Bella, na którą decyduje się ponad 36% kobiet, Naturella (niespełna 27% kobiet) oraz Always – 25%. Głównie podpaski różnią się pomiędzy sobą stopniem chłonności, a co za tym idzie rozmiarem oraz kształtem. Wśród ofert czołowych producentów znajdziemy m.in.: podpaski klasyczne dostępne w różnych wariantach rozmiarowych oraz podpaski na noc charakteryzujące się wydłużonym kształtem dającym poczucie ochrony nawet podczas snu. Niezwykle popularnym udogodnieniem wśród produktów do higieny intymnej jest również ich delikatny i odświeżający zapach oraz technologie pochłaniania przykrych zapachów.

Warto zwrócić uwagę na to, w jakim tempie kategoria ta się rozwija. Producenci rywalizują w doborze najodpowiedniejszego kształtu podpasek oraz innowacyjności rozwiązań. Poza dążeniem do minimalnej grubości podpasek, która zapewnia większy komfort użytkowniczkom producenci wprowadzają również wiele technologicznych rozwiązań do produktów, takich jak żel zatrzymujący wilgoć czy balsam zapewniający ochronę wrażliwej skórze.

Tampony

Wiele kobiet, szczególnie wśród tych, które dopiero wkraczają w świat miesiączkowania żywi pewne obawy w stosunku do stosowania tamponów. Jednak wiele kampanii skierowanych głównie do młodszych kobietek stara się wątpliwości te rozwiać. Intuicyjnym jest, że stojąc przed półką sklepową przy wyborze tamponów kobiety sugerują się głównie dopasowaniem produktu do własnych potrzeb. Dlatego też w ofertach producentów łatwo zaobserwować bezustannie pojawiąjące się nowości. W przeciwieństwie do segmentu podpasek, rynek tamponów skoncentrowany jest w największym stopniu na jednej marce. Jak pokazują badania Kantar Millward Brown, ponad 50% kobiet przy zakupie tamponów wybiera produkty marki O.B. Do wybieranych w następnej kolejności producentów należą Naturella (17,4%) i Bella (11,4%). W zależności od potrzeb kobiet producenci oferują różne rozwiązania. Tampony dzielimy głównie ze względu na poziom chłonności dopasowany do każdego dnia cyklu menstruacyjnego, rozpoczynając od kategorii najmniejszej, która sprawdza się również wśród kobiet dopiero zaczynających stosować tampony, aż po „Super Plus” charakteryzujących się największą chłonnością. Ponadto, innowacją okazują się tampony przeznaczone do stosowania w nocy, które dopasowują się do kobiecych kształtów i zapewniają komfort nawet podczas snu. Kolejną cechą, na którą zwracają uwagę klientki jest sposób aplikowania. Łatwo zauważyć, że kolejni producenci wprowadzają tampony z aplikatorem do swoich ofert. Jest to nie tylko świetnym rozwiązaniem dla kobiet, które rezygnowały z tamponów z powodu sposobu aplikacji, ale również dla tych, które podróżują i szczególnie cenią sobie czas.

Wkładki

Wkładki higieniczne od tamponów i podpasek różnią się przede wszystkim tym, że przeznaczone są dla pań w każdym wieku. Odpowiadają na różne potrzeby i nie są produktami przeznaczonymi jedynie na okres menstruacyjny. Głównym zadaniem wkładek higienicznych jest zagwarantowanie długotrwałej świeżości. Wśród wielu producentów liderem segmentu wkładek jest Bella Panty, na którą, według danych Kantar Millward Brown, przy wyborze decyduje się średnio co 4 kobieta. Wśród Polek zdecydowanie rośnie świadomość konsumencka. Stale poszukują produktów tworzonych z naturalnych materiałów. W odpowiedzi na ten trend lider segmentu, czyli Bella oferuje swoim klientkom wkładki, których warstwa wierzchnia wykonana jest w 100% z bawełny. Zgodnie z danymi, w następnej kolejności Polki decydują się kolejno na produkty marek Discreet, Naturella i Carefree. Wkładki higieniczne najczęściej spotykane są w dwóch wersjach. Pierwsza z nich klasyczna, o regularnym kształcie i bardzo miękkiej powłoce niwelującej podrażnienia oraz druga wersja ultracienka, która dzięki swojej elastycznej formie dopasowuje się do każdego rodzaju bielizny i niweluje dyskomfort nawet podczas dni wymagających wzmożonej aktywności.

Kosmetyki do higieny intymnej

Kategorią, o której często się zapomina, a w rzeczywistości jest niezbędna do zachowania zdrowia całego organizmu, są żele i płyny do higieny intymnej oraz chusteczki odświeżające. Świadomość wśród Polek stale wzrasta i coraz więcej konsumentek zastępuje, używane dotychczas, kosmetyki do codziennej kąpieli całego ciała preparatami przeznaczonymi do higieny intymnej. Jest to niezwykle ważne, ponieważ wyspecjalizowane kosmetyki nie dość, że pozwalają zachować naturalnie kwaśne pH okolic intymnych, to również nie niszczą naturalnej flory bakteryjnej i niwelują podrażnienia. W rzeczywistości zwykły żel pod prysznic lub mydło często spowodować może więcej szkód niż pożytku. Wśród kosmetyków do higieny intymnej zakres wyboru jest ogromny. Wyróżniamy m.in. wyspecjalizowane preparaty pomocnicze w stanach zapalnych, płyny do higieny dla kobiet w ciąży czy neutralne żele pozwalające zachować codzienną świeżość i utrzymać higienę na wysokim poziomie. Ponad to, poza żelami i płynami do higieny intymnej na półce zauważamy również pianki oraz chusteczki pozwalające zachować świeżość nawet w utrudnionych warunkach. Segment kosmetyków do higieny intymnej stale się rozrasta, ponieważ konsumentki również rozwijają swoją wiedzę w dziedzinie higieny intymnej i coraz częściej sięgają po produkty do tego przeznaczone. Nie należy zapominać także o ofercie nawilżanych papierów toaletowych, które z powodzeniem mogą stosować członkowie całej rodziny.

Higiena okolic intymnych jest wątkiem niepotrzebnie wywołującym nieśmiałość, a w rzeczywistości jest tematem poruszanym zdecydowanie zbyt sporadycznie. Otwartość na ten temat jednak z roku na rok wzrasta i coraz więcej kobiet podczas codziennej kąpieli sięga właśnie po takie artykuły. A jest w czym wybierać!


tagi: produkty , kosmetyki , higiena intymna ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51