Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Czy gotowanie wpływa na relacje?
Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Wiosna i lato to raj dla miłośników gotowania. Dostęp do świeżych warzyw i owoców, ale przede wszystkim możliwość spożywania posiłków na świeżym powietrzu, to prawdziwy raj dla miłośników kulinarnych celebracji. Czy gotowanie może być elementem budowania relacji międzyludzkich? Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie marki wina Panul, aż 80% Polaków uważa, że wspólne gotowanie zacieśnia więzi. Czy to oznacza, że kuchnia jest faktycznie centrum życia towarzyskiego w Polsce..?
Uwielbiamy biesiadować. Grillowanie stało się symbolem wiosenno - letniej rozrywki narodowej. Już wkrótce media społecznościowe czeka prawdziwy wysyp zdjęć z przydomowych ogródków, tarasów i działek, na których grupa zadowolonych ludzi oddaje się kulinarnym rozkoszom. Czy jednak fakt, że zasiadają przy wspólnym stole zawsze oznacza, że jest to efekt „wspólnego gotowania”? Okazuje się, że niekoniecznie.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez agencję ARC Rynek i Opinia, na zlecenie marki Panul, ponad 60% Polaków nie byłoby zachwyconych zaproszeniem do zaangażowania się we wspólne gotowanie podczas wizyty u znajomych czy rodziny. Jedynie 9% badanych z przyjemnością wesprze gospodarzy w kuchni. Wygląda na to, że dużą przyjemność sprawia nam celebracja posiłków w większym gronie, ale samo ich przygotowanie wolimy traktować jako wstęp do spotkania, a nie jego istotę. Prawie 40% respondentów nigdy nie spotkała się w większym gronie, aby wspólnie przygotować posiłek, a jedynie 12% badanych przyznaje, że robi to często. Jak wynika z badań, największy opór przed towarzyskimi spotkaniami w kuchni mają osoby powyżej 56 roku życia.
Kiedy udajemy się z wizytą, oczekujemy, że zostaniemy ugoszczeni przez gospodarzy. Trochę inaczej wygląda kwestia codziennych zwyczajów związanych z przygotowywaniem posiłków w domu. 45% Polaków deklaruje, że obowiązki związane z gotowaniem dzielone są z domownikami i w kuchni zazwyczaj panuje atmosfera współpracy. Jednocześnie, 42% badanych zazwyczaj przygotowuje jedzenie samodzielnie. Co ciekawe, tylko 36% kobiet twierdzi, że w kuchni może liczyć na domowników, a prawie 60%, że w tej kwestii zdane są na siebie. Natomiast zaledwie 25% mężczyzn deklaruje samodzielność w temacie gotowania, a aż 55% może liczyć na towarzystwo w kuchni.
„Wiemy, że wspólne gotowanie to wspaniały sposób na budowanie relacji. Jednak gościnność nadal postrzegamy w dosyć tradycyjny sposób. Wspólne przygotowywanie posiłków póki co pozostaje domeną w kuchni domowej. ” – podsumowuje Patrycja Sikorska, Menedżer PR i marketingu strategicznego firmy TiM, dystrybutora win Panul.
*badanie zlecone przez markę Panul, przeprowadzone na przełomie listopada i grudnia 2017 roku na próbie reprezentatywnej 1000 osób przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia
Wino Panul Na wąskim pasku na zachodnim wybrzeżu kontynentu, usytuowane są niezwykle różnorodne pod względem ukształtowania terenu, klimatu i gleby obszary uprawy. Z tego powodu Chile określane jest "rajem winiarzy". PANUL to znakomite wino pochodzące z serca Doliny Colchagua w Chile. Jego nazwa w rdzennym języku chilijskim oznacza uścisk lub objęcie. Panul to specjalny rodzaj więzi pomiędzy ludźmi i wzgórzami otaczającymi winnice rodzące winorośl. Wina z tej magicznej krainy to znakomite uzupełnienie najważniejszych chwil spędzonych z rodziną i przyjaciółmi.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.