Kampania w sieci Multikino potrwa osiem tygodni, obecna będzie w 21 kinach w całej Polsce. W kinach Multikino planowane są również działania typu off screen (m.in., naklejki na podłogach oraz emisje spotów na plazmach).
Natomiast akcja w sieci Cinema City jest przewidziana na okres czterech tygodni i będzie obecna w 31 placówkach. W kinach tej sieci planowane są również akcje samplingowe.
W ramach letnich aktywności, na stronie http://www.jupiland.com/, Jupi zaplanował promocję konsumencką, ściśle nawiązującą do spotu. Każdy z uczestników może zaprojektować koszulkę przy pomocy narzędzi udostępnionych na stronie, trzy najlepsze projekty zostaną nagrodzone. Nagrodami są notebooki, zaproszenia do kina oraz koszulki ze zwycięskimi projektami. Promocja będzie również wspierana w interencie.
(MN)
tagi: kampania , jupik , multikino , cinema city ,
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...