Obecnie sieć prowadzi rozmowy z dwoma sklepami z okolic Stalowej Woli oraz z dwoma z okolic Kraśnika. "Współpracę z naszymi partnerami nawiązujemy w oparciu o jakość, jaką te placówki prezentują. Nie powiększamy sieci tylko po to, aby poprawić statystyki ilości współpracujących z nami sklepów" - mówi dla miesięcznika HURT & DETAL Krzysztof Kowalnik, właściciel sieci Promyk.
Polska Sieć Handlowa Promyk skupia 68 małych, o tradycyjnym i rodzinnym charakterze sklepów w województwie świętokrzyskim, lubelskim i podkarpackim oraz w południowej części województwa mazowieckiego. Sieć działa na zasadzie franczyzy, posiada również dwie placówki własne.
(maj)
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Grupa Eurocash uruchamia dwa nowe programy dla swoich...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...