Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Stoisko IVECO na targach IAA 2018 ze strefą niskiej emisji

Auto

Stoisko IVECO na targach IAA 2018 ze strefą niskiej emisji

Środa, 18 lipca 2018
Stoisko IVECO na targach IAA 2018, przygotowane we współpracy z firmą SHELL, będzie strefą niskiej emisji, w 100% wolną od pojazdów z silnikami Diesla. Producent zaprezentuje pełną aktualną ofertę pojazdów z napędami alternatywnymi, elektrycznym oraz CNG i LNG, przeznaczonymi do obsługi wszelkich zadań transportowych, od komunikacji pasażerskiej do długodystansowego przewozu towarów.
Ekspozycja IVECO będzie podkreślać dalekosiężne korzyści środowiskowe wynikające ze stosowania gazu ziemnego w transporcie (paliwo to pozwala ograniczyć emisję NO2 o ponad 90%, cząstek stałych o 99% i CO2 o 95% w przypadku stosowania biometanu), a także zalety napędu elektrycznego w specyficznych warunkach transportu miejskiego.
 
Na targach IAA 2018 IVECO będzie współpracować z firmą Shell, która również jest przekonana, że ograniczenie emisji związków węgla w sektorze transportowym wymaga wprowadzenia alternatywnych paliw i technologii. Na stoisku IVECO swoje oferty zaprezentują także kluczowi klienci firmy oraz producent zabudów.
 
IVECO zorganizuje debatę przy okrągłym stole na temat „Transformacja energetyczna dla zrównoważonej przyszłości”, a także serię warsztatów poświęconych poszczególnym zagadnieniom związanym z wprowadzaniem alternatywnych technologii napędu w transporcie, oraz szansom, jakie stwarza gospodarka o obiegu zamkniętym.

 
Iveco weźmie udział w 67. Targach Pojazdów Użytkowych IAA, najważniejszym międzynarodowym wydarzeniu w branży samochodów użytkowych, które odbędą się w dniach 20–27 września 2018 r. w Hanowerze. Motywem przewodnim obecności IVECO będzie tym razem zrównoważony transport.
 
Na stoisku urządzonym jako strefa niskiej emisji producent zaprezentuje pełną aktualną ofertę pojazdów z alternatywnymi źródłami napędu, przeznaczonych do obsługi wszelkich zadań transportowych, od przewozu pasażerów do długodystansowego przewozu towarów. Przyszłościowo działająca marka zaprosi branżowych ekspertów do dyskusji przy okrągłym stole oraz do udziału w warsztatach poświęconych transformacji energetycznej w branży transportowej i związanym z tym zagadnieniom.
 
Kompleksowe podejście IVECO do zrównoważonego transportu obejmuje także rozwijanie infrastruktury stacji paliw. W związku z tym na stoisku IVECO na targach IAA 2018 swoją ofertę przedstawi też firma Shell - globalny dostawca energii, który również jest przekonany, że ograniczenie emisji związków węgla w sektorze transportowym wymaga wprowadzenia alternatywnych paliw i technologii.
 
Pierre Lahutte, prezes marki IVECO, powiedział: „Rośnie presja na diesla: opinia publiczna zwraca się przeciwko olejowi napędowemu. Instytucje UE i rządy krajowe wprowadzają politykę i dotacje wspierające konwersję parków pojazdów z technologią przyjazną dla środowiska. Na targach IAA, w „wolnej od diesla” strefie niskiej emisji, IVECO we współpracy z SHELL będą udowadniać, że dostępna już dziś pełna oferta pojazdów z napędem elektrycznym oraz CNG i LNG, może być realną alternatywą dla silników zasilanych olejem napędowym. Goście stoiska znajdą na nim pełną gamę pojazdów opracowanych wspólnie z klientami i producentami zabudów nadwozi. Pojazdy te sprawdzą się we wszystkich zadaniach transportowych mimo całkowitej rezygnacji z silników diesla!”
 
Ekspozycja IVECO na targach IAA 2018 odzwierciedla podejście firmy do zrównoważonego transportu, zgodnie z którym struktura źródeł energii powinna być dopasowana do wymagań różnych zadań transportowych. Zdaniem firmy napęd elektryczny ma do spełnienia ważną rolę, zwłaszcza w zadaniach transportowych takich jak przewóz pasażerów - w szczególności z niską prędkością w centrach miast. Drugim kluczowym źródłem energii jest gaz ziemny, który stanowi dojrzałe rozwiązanie dla transportu ludzi i towarów. IVECO będzie podkreślać istotne środowiskowe zalety gazu ziemnego, którego stosowanie pozwala na znaczną redukcję emisji najpopularniejszych zanieczyszczeń: powyżej 90% w przypadku NO2, 99% w przypadku cząstek stałych oraz 10% w przypadku CO2 - lub nawet 95%, jeżeli gaz ziemny zostanie zastąpiony biometanem.
 
18 pojazdów na ekspozycji jest wyposażonych w rozwiązania IVECO z zakresu zrównoważonego rozwoju, które znalazły zastosowanie we wszystkich segmentach oferty, od komunikacji miejskiej po długodystansowy transport towarów.
 
W segmencie miejskiego transportu publicznego firma prezentuje dwa podejścia do realizacji idei mobilności zgodnej z zasadami zrównoważonego rozwoju przyjęte przez marki CNH Industrial.
 
HEULIEZ BUS — pionier technologii elektrycznej, czołowy dostawca pojazdów na potrzeby transportu miejskiego we Francji oraz lider napędów hybrydowych w Europie kontynentalnej - postawił na zaawansowaną technologię akumulatorową. Zaprezentuje on 12-metrową wersję 2-drzwiowego autobusu elektrycznego z serii GX, przeznaczoną do systemów szybkiej komunikacji autobusowej. Wysoka pojemność akumulatora zapewnia wydłużony zasięg na jednym ładowaniu. Dostępna jest również 18-metrowa wersja pojazdu, która może być wyposażona w akumulator o wysokiej mocy z funkcją szybkiego ładowania. Szeroka oferta HEULIEZ BUS obejmuje także narzędzia i usługi ułatwiające klientom wprowadzanie pojazdów elektrycznych: symulację systemu elektromobilności pomagającą zidentyfikować optymalne rozwiązanie dostosowane do konkretnych potrzeb, wynajem akumulatorów, różne rodzaje modułowych i skalowalnych zestawów akumulatorowych, ładowarki dostarczane przez czołowych europejskich reducentów, a także zdalne zarządzanie danymi i proaktywne usługi w zakresie przeglądów i utrzymania.
 
IVECO BUS zdecydowała się z kolei stosować możliwie jak najmniejsze akumulatory, czego przykładem jest technologia In-Motion-Charging („ładowanie w ruchu”) w nowym elektrycznymIVECO BUS Crealis. Pojazd czerpie energię z sieci trakcyjnej rozpiętej nad jezdnią, ale jest również wyposażony w mały pokładowy akumulator. Dzięki temu nowy trolejbus może obsługiwać trasy częściowo pozbawione sieci trakcyjnej, co znacznie ogranicza złożoność i koszty takiego rozwiązania transportowego i eliminuje przestoje w celu ładowania. Przełomowa technologia Crealis In-Motion-Charging została uhonorowana nagrodą za innowacyjność na wystawie Paris Salon du Transport Public 2018.
 
Kolejną propozycją IVECO w segmencie miejskiego transportu pasażerskiego jest bezemisyjny Daily Electric Minibus, który wraz ze swoim dostawczym odpowiednikiem Daily Electric stanowi idealne rozwiązanie w zakresie przewozu osób i towarów w intensywnym ruchu w centrum dużego miasta. Daily Electric należy do rodziny Daily Blue Power nagrodzonej tytułem „Międzynarodowego Furgonu Roku 2018”.
 
Propozycją IVECO BUS w segmencie publicznej komunikacji podmiejskiej jest napędzany gazem ziemnym Crossway Low Entry Natural Power, „Ekologiczny Autobus Roku 2018”. Pojazd wyróżnia się specyficzną konstrukcją ze zbiornikami gazu ziemnego zintegrowanymi z dachem. Zasięg autobusu wynosi do 600 kilometrów, a silnik Cursor 9 Natural Power zapewnia bardzo dobre osiągi przy niskiej emisji.
 
Dla sektora transportu miejskiego i podmiejskiego IVECO zaprezentuje pięć wersji Daily Hi-Matic Natural Power - pierwszego lekkiego pojazdu dostawczego zasilanego CNG wyposażonego w 8-biegową przekładnię automatyczną - a także model Daily Electric Minibus. Dzięki szerokim możliwościom konfiguracji, pojazdy z tej rodziny sprawdzają się w wielu zadaniach transportowych, uwalniając użytkujących je przedsiębiorców od ograniczeń wynikających z coraz bardziej rygorystycznych norm emisji spalin i hałasu.
 
IVECO zaprezentuje też swoje rozwiązania oparte na gazie ziemnym w segmencie regionalnego i długodystansowego transportu towarów, a także pojazdy zaprojektowane pod kątem realizacji dostaw w centrach miast oraz w porze nocnej. Na stoisku pojawią się dwa samochody Eurocargo - „Ulubieniec miast” i „Samochód ciężarowy roku 2016” w wersji CNG. Obydwa modele już teraz, z rocznym wyprzedzeniem, spełniają wymagania normy emisji spalin EURO VI Step D. Jeden z przedstawicieli tej wszechstronnej gamy ciężarówek średniej wielkości zostanie zaprezentowany jako 3-stronna wywrotka, zaś drugi jako zamiatarka uliczna z zabudową przygotowaną przez firmę Johnston, centrum kompetencji Bucher Municipal Group specjalizujące się w tego typu adaptacjach pojazdów ciężarowych. Niska emisja zanieczyszczeń i hałasu pozwala eksploatować samochody ciężarowe Eurocargo NP nawet w strefach ograniczonego ruchu w centach miast, co stanowi kluczową zaletę przy wykonywaniu dostaw do zlokalizowanych tam wielu odbiorców.
 
Klientów obsługujących dłuższe dystanse w centrum miast oraz dostawy nocne może zainteresować 26-tonowy Stralis NP 400 w wersji sztywnej z zabudową chłodniczą. Jest to pierwszy pojazd z zasilaniem agregatu chłodniczego w technologii Carrier Supra CNG. Po raz pierwszy w pojeździe z nadwoziem-chłodnią dwa silniki Diesla zastąpiono najnowocześniejszymi stechiometrycznymi silnikami zasilanymi gazem ziemnym. Samochód charakteryzujący się ultra niską emisją NO2 i cząstek stałych, niską emisją CO2 oraz niską emisją hałasu potwierdzoną atestem Piek, idealnie sprawdza się przy dowożeniu towaru nocą do supermarketów zlokalizowanych w centrum miasta. Zestaw 3 zbiorników CNG zapewnia zasięg 1000 kilometrów. W segmencie pojazdów przeznaczonych na dalekie trasy IVECO jest pionierem dzięki modelowi Stralis NP, pierwszej na rynku ciężarówce napędzanej gazem ziemnym, zaprojektowanej specjalnie do pokonywania długich dystansów. Wśród 7 prezentowanych pojazdów znalazły się wersje przegubowe i sztywne oraz wyjątkowy Stralis X-Way Natural Power z elektryczną betonomieszarką CIFA. Nie zabraknie także najnowszej propozycji w ofercie marki, czyli Stralisa NP 460, nagrodzonego w Wielkiej Brytanii tytułem „Samochodu ciężarowego o niskiej emisji związków węgla roku”. To jedyny model dużej ciężarówki zasilanej gazem ziemnym oferowany ze zautomatyzowaną przekładnią najnowszej generacji i występujący w pełnej gamie wersji przystosowanych do wszystkich rodzajów zadań transportowych.
 
Wszystkie pojazdy na wystawie potwierdzają zaangażowanie firmy IVECO na rzecz zapewnienia klientowi niskiego całkowitego kosztu posiadania. Niskie koszty wynikają przede wszystkim z wyjątkowo niskiego zużycia paliwa, co potwierdziły najnowsze testy prasowe, w których Stralis 480 okazał się jednym z najoszczędniejszych modeli na rynku, a Stralis 460 wypadł jeszcze lepiej, zajmując pierwsze miejsce w tym rankingu.
 
Firma IVECO jest też zaangażowana w szereg projektów służących budowaniu gospodarek o obiegu zamkniętym w transporcie osobowym i towarowym. W ramach tych działań firma nawiązała współpracę z francuskim miastem Lille, w którym zakład komunikacji miejskiej eksploatuje flotę pojazdów IVECO BUS Natural Power zasilanych biometanem wytwarzanym z odpadów komunalnych. IVECO uczestniczy również w tworzeniu pierwszego prawdziwego przykładu gospodarki o obiegu zamkniętym opartej na metanie. W ramach przedsięwzięcia, którego partnerami są Pot au Pin Energie, Air Liquide i Carrefour, cały łańcuch wartości biogazu jest realizowany w ramach jednego kombinatu. Biometan z własnych upraw pośrednich trafia do zakładowej stacji paliw, a także do sieci dystrybucji gazu GRDF.



tagi: IVECO , targai IAA 2018 ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51