Kampania telewizyjna Wafli Familijnych ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest utrwalenie znajomości produktu u grupy docelowej. Będzie emitowana w TVP1, TVP2 oraz w Polsacie. W TVP bilbord sponsorski Wafli Familijnych pojawi się przed serialem Klan, M jak Miłość oraz teleturniejem Familiada. Natomiast na antenie Polsatu marka sponsoruje m.in. prognozę pogody oraz serial Samo życie.
Wafle Familijne Jutrzenki są również sponsorem 46 Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Firma wesprze jedno z najstarszych i najpopularniejszych imprez estradowych w Polsce.
Kampania adresowana jest głównie do kobiet w przedziale wiekowym 25-49 lat, mieszkanek małych i średnich miast, których dochód waha się na średnim i niższym poziomie. Bilbord sponsorski przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising.
tagi: Jutrzenka , kampania Jutrzenka ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...