Liderzy Marki to ranking organizowany pod Honorowym Patronatem Dr Larrego Chiagourisa, Profesora Marketingu na Pace University w Nowym Jorku, Dyrektora Generalnego Brand Marketing Services oraz Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Jego celem jest promocja i popularyzacja idei marki firm, produktów i usług oraz środowiska gospodarczego.
Laureaci wybrani przez członków kapituły rankingu otrzymują stosowne certyfikaty.
Konkursowi towarzyszy plebiscyt zorganizowany na łamach pism „Express Bydgoski" oraz „Nowości". Przez miesiąc, czytelnicy tych tytułów sami decydowali, która z firm zasługuje na miano najbardziej markowej w regionie kujawsko-pomorskim. Jutrzenka Colian uplasowała się na drugim miejscu pod względem liczby otrzymanych zgłoszeń.
tagi: Jutrzenka , Liderzy Marki ,
Komentarz ekspercki PZPTS...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...