Do bogatego portfolio worków na śmieci Jana Niezbędnego dołącza kolejny innowacyjny produkt. Niezwykle wytrzymałe, a przy tym pachnące Worki ULTRA w pastelowych kolorach zapowiadają się na hit sklepowych półek.
Worki ULTRA Jana Niezbędnego posiadają szereg bardzo dobrze odebranych przez rynek udogodnień swoich poprzedników, a także zupełnie nowe, rewolucyjne właściwości. Linia jest produkowana przy użyciu nowatorskiej technologii wykorzystującej katalizatory metalocenowe, która poprawia właściwości mechaniczne folii. Dzięki temu jest wyjątkowo wytrzymała, mocniejsza i bardziej elastyczna, a przy tym cieńsza i lżejsza. Mniejsza ilość materiału sprawia, że produkt jest bardziej przyjazny dla środowiska. Ale tym, co szczególnie wyróżnia nowe worki Ultra, są ich pastelowe kolory oraz zapachy, które sprawią, że czynności związane z ich użytkowaniem staną się przyjemniejsze.
– Wprowadzenie pachnących worków ULTRA to odpowiedź na większą otwartość konsumentów na innowacje produktowe. Jesteśmy pewni, że i tym razem docenią oni funkcjonalność naszego produktu i będą z przyjemnością korzystać z wygody, jaką zapewnia – mówi Mieszko Miazga, Junior Brand Manager, Sarantis Polska.
Różowe worki ULTRA o pojemności 35 l otrzymały zapach granatu, a niebieskie – 60 l – kwiatów. Ponadto zostały wyposażone w specjalną tasiemkę, ułatwiającą szybkie i bezproblemowe odrywanie etykiety oraz wygodną taśmę umożliwiającą pełne wykorzystanie pojemności worka oraz jego szczelne zamknięcie. Kolejnym udogodnieniem jest unikatowy system „Interleave”, który pozwala odwijać jeden worek za drugim – bez konieczności odrywania ich od siebie.
Warto przypomnieć, że Jan Niezbędny jest znany z wprowadzania innowacji w tej kategorii. Należą do nich m.in. pierwsze na rynku supermocne worki do zadań specjalnych wykonane z 3-warstwowej folii czy worki z specjalnym dodatkiem d2w, dzięki któremu po ok. roku rozpoczyna się samoistny proces degradacji. Tym razem marka postawiła na wytrzymałość, zapach i estetyczny design, który z pewnością przyciągnie uwagę klientów.
– Właściwości nowej linii worków ULTRA świetnie wpisują się w nowe trendy rynkowe, w których ciekawe opakowanie, kolory oraz zapach są poszukiwanymi cechami produktu i nierzadko decydują o jego zakupie. Atrakcyjny wygląd worków sprawia, że doskonale sprawdzą się przy użytku zewnętrznym. Posłużą do wyłożenia wolnostojącego kosza w kuchni oraz w biurze, bez konieczności chowania go do szafy czy pod zlew. – dodaje Mieszko Miazga.
Wprowadzeniu worków towarzyszy silne wsparcie producenta, co gwarantuje wysoką rotację produktu. Punkty sprzedaży otrzymają „jednofacowe” displaye, które pozwalają na maksymalne wykorzystanie półki sklepowej. W ramach działań marketingowych zaplanowana jest komunikacja PR realizowana przez agencję Kuźnia Group. Prowadzone będą również działania w social mediach i akcje digitalowe. Za aktywności na Facebooku i Instagramie odpowiada Agencja Social Media Now.
Jan Niezbędny, worki ULTRA 35l, cena ok. 6,50 PLN
Jan Niezbędny, worki ULTRA 60l, cena ok. 6,50 PLN