Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Szynka Ojca – nowość od Henryka Kani. „Pokolenia pracują na ten smak”
Szynka Ojca – nowość od Henryka Kani. „Pokolenia pracują na ten smak”
Poniedziałek, 22 października 2018
Szynka Ojca – to wyśmienita nowość w ofercie ZM Henryk Kania. Jej smak i aromat oraz ręczne wiązanie przywodzą na myśl najlepsze, tradycyjne wędliny kojarzące się z czasami dzieciństwa. Wprowadzenie produktu na rynek wspierane będzie silną kampanią ATL oraz działaniami wizerunkowymi.
– Nasze produkty tworzymy z pasją od trzech pokoleń, przekazując unikalną wiedzę i doświadczenie z ojca na syna. Z najwyższą starannością dobieramy składniki, bazując na recepturach udoskonalanych przez lata. Dlatego, z miłości do sztuki masarskiej, stworzyliśmy Szynkę Ojca – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A. Produkt dostępny jest w trzech wariantach. – Proponujemy naszym Klientom zarówno opakowanie z wędliną w plastrach, jak i hermetycznie pakowany kawałek, a także całą szynkę przeznaczoną do lady chłodniczej i sprzedaży na wagę – dodaje Rąba.
Szynkę Ojca wyróżnia wysoka mięsność, a także unikalny dobór i kompozycja przypraw. W połączeniu z ręcznym wiązaniem, powstała wędlina czerpiąca wszystko to, co najlepsze z doskonałych, tradycyjnych wyrobów znanych sprzed lat. – To sztandarowy produkt, który uosabia najwyższe wartości naszej firmy – doświadczenie, tradycję, unikalny smak – tłumaczy Dominika Rąba. I dodaje: – Jako polska, rodzinna firma z blisko 30-letnią tradycją, oferując Szynkę Ojca, oferujemy także prawdę i wiarygodność. Bo za tym produktem stoją lata doświadczeń i wiedzy przekazywanej kolejnym pokoleniom.
Szynka Ojca wchodzi do sprzedaży już w październiku. Będzie dostępna w m.in. w sieci Biedronka oraz Kaufland. A już początkiem 2019 roku produkt otrzyma silne wsparcie w postaci kampanii ATL i działań wizerunkowych. Zaplanowana jest już m.in. emisja spotu reklamowego.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.