Wśród rozwiązań, które zostaną zaprezentowane w trakcie targów znajdą się mobilne drukarki etykiet i paragonów serii ZQ600, zaprojektowane, aby pomóc sprzedawcom zwiększyć produktywność w sklepach, na zapleczu i w magazynach. Firma przedstawi także terminal PS20, osobiste rozwiązanie zakupowe Zebra (PSS) szóstej generacji, który umożliwia klientom skanowanie przedmiotów w trakcie zakupów, co znacznie usprawnia proces obsługi. Model, przeznaczony także do wykorzystania przez personel sklepowy i działający pod kontrolą systemu Android, umożliwia korzystanie z nowej gamy aplikacji, które pozwalają pracownikom sklepów zwiększenie wydajności przy jednoczesnym zapewnieniu klientom bardziej spersonalizowanych zakupów. Z kolei wytrzymałe komputery mobilne z serii MC3300 z systemem Android spełniają potrzeby organizacji „od frontu sklepu detalicznego do centrum dystrybucyjnego lub magazynu”.
„Sklepy potrzebują bieżącego monitoringu towarów w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach zaopatrzenia, aby mieć pewność, że ich klienci otrzymują to, czego chcą, kiedy i gdzie chcą. W obliczu coraz popularniejszego modelu gospodarki na żądanie pracownicy muszą mieć dostęp do technologii, która usprawni ich pracę i maksymalizuje produktywność” – komentuje Jacek Żurowski, Dyrektor Regionalny Zebra Technologies w Europie Środkowej. „Na targach RetailShow Zebra zaprezentuje rozwiązania, które zapewniają widoczność sprzedawanych towarów, wgląd w zachowania klientów oraz monitorowanie towaru od punktu sprzedaży do centrum dystrybucyjnego. Technologie te umożliwiają sklepom dokonywanie analiz, które pomagają im uzyskać przewagę konkurencyjną i zwiększyć wydajność” – dodaje Jacek Żurowski.
Prezentacja eksperta Zebra Technologies: Thierry Beclin, Dyrektor Działu Inżynierii Sprzedaży na Europę Środkową i Wschodnią w firmie Zebra Technologies, wystąpi z prezentacją „Improving Customer' Experience: Zebra vision” podczas IX edycji konferencji Retail Congress w dniu 14 listopada (środa) o godzinie 12:40.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O URZĄDZENIACH ZEBRA:- Chcąc sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów, którzy napędzają gospodarkę na żądanie, sklepy powinny sukcesywnie wdrażać technologie cyfrowe.
- Asystent zakupowy PS20 został wyposażony w mikrofon, czujniki zbliżeniowe, kamerę umieszczoną na froncie. Model oferuje również możliwość personalizacji interfejsu i zwiększone możliwości skanowania. Dzięki bardziej spersonalizowanej ofercie i mapowaniu sklepów, PS20 wspiera technologię VLC, która zapewnia dokładniejszą lokalizację produktów dostępnych w sklepie.
- Drukarki z serii ZQ600 obsługują pakiet oprogramowania Print DNA™, w którego skład wchodzą aplikacje, narzędzia użytkowe i deweloperskie zapewniające doskonałe efekty drukowania dzięki lepszym zabezpieczeniom, poprawionej wydajności, uproszczonemu zdalnemu zarządzaniu i łatwiejszej integracji.
- Komputer mobilny MC3300 z systemem Android posiada certyfikat Mobility DNA, który pomaga uprościć wdrażanie i rozwój aplikacji wymaganych przy migracji z dotychczasowych rozwiązań mobilnych opartych na Windows.
Zebra (NASDAQ: ZBRA) umożliwia firmom z branży handlu detalicznego/ecommerce, produkcji, transportu i logistyki, opieki zdrowotnej i innych sektorów osiągnięcie przewagi w zakresie wydajności. Dzięki współpracy z ponad 10 tysiącami partnerów w ponad 100 krajach firma dostarcza dopasowane do potrzeb branży, kompleksowe rozwiązania, które łączą ludzi, zasoby i dane, pomagając klientom w podejmowaniu krytycznych decyzji biznesowych. Oferowane przez Zebra Technologies rozwiązania podnoszą jakość zakupów, umożliwiają śledzenie i zarządzanie zapasami, a także poprawiają efektywność łańcucha dostaw i opieki nad pacjentem. Zebra znalazła się na liście Najlepszych Pracodawców Ameryki w ciągu ostatnich trzech lat w rankingu Forbes. Więcej informacji można uzyskać odwiedzając stronę
www.zebra.com lub rejestrując się w systemie powiadomienia o nowościach. Firmę można również obserwować na LinkedIn, Twitterze i Facebooku.