Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Zarabiaj z Prymatem

Kategorie produktów

Zarabiaj z Prymatem

Czwartek, 13 grudnia 2018 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 12/154. Grudzień 2018
Szeroki asortyment, wysoka jakość produktów, podążanie za trendami, silne wsparcie sprzedażowe i marketingowe, to tylko niektóre aspekty decydujące o tak dużej popularności marki Prymat na rynku. Jedno jest pewne – sukces producenta to również gwarancja rotacji i zysków w sklepach handlujących marką.
W ofercie Prymatu znajduje się szeroki wachlarz pozycji z kategorii przypraw jednorodnych – ziół, papryk, pieprzów, przypraw korzennych oraz soli. Oprócz tego konsumenci mogą wybierać spośród różnorodnych mieszanek przeznaczonych do konkretnych dań czy mięs. Kolejnym ważnym segmentem są musztardy – tutaj producent oferuje aż 10 wariantów smakowych do wyboru. Prymat to również marynaty, sosy sałatkowe, dodatki spożywcze, przyprawy w młynkach i szklanych pojemnikach. Dzięki tak szerokiej ofercie dopasowanej do potrzeb konsumentów marka jest znana w każdym polskim domu.

Gotujemy i przyprawiamy

Zapanowała moda na gotowanie – świadczy o tym tak liczna emisja programów kulinarnych w telewizji, dzięki którym rośnie świadomość oraz wiedza Polaków dotycząca gotowania. Coraz większe znaczenie ma atrakcyjność potraw, bogactwo smaku, różnorodność kompozycji oraz gotowanie na bazie własnych przepisów i pomysłów, a na takie właśnie potrzeby kulinarne odpowiadają przyprawy marki Prymat.

 „Obecnie obserwujemy, że coraz więcej konsumentów tworzy mieszanki samodzielnie. Są to osoby bardziej świadome kulinarnie, poświęcające więcej czasu na gotowanie, czy takie które pasjonują się gotowaniem. Widać to zwłaszcza po wzmożonej w ostatnim czasie sprzedaży przypraw jednorodnych. Z kolei mieszanki odpowiadają na potrzeby osób, które dysponują ograniczonym czasem. Przygotowują szybkie dania i korzystają z przypraw przeznaczonych do danej potrawy. Również zauważamy, że klienci poszukują pozycji mniej popularnych, w związku z tym wprowadzamy wiele nowości. W ostatnim czasie do naszej oferty dołączyły: anyż nasiona, suszone pomidory z ziołami, kardamon, ostatnio bardzo popularna czarnuszka czy papryka wędzona. Dwie ostatnie pozycje okazały się hitem” – przyznaje przedstawiciel handlowy Prymat, Jarosław Żurawiński.

Pewniaki na półce

Przyprawy Prymat są najlepiej sprzedającą się marką w całej Polsce. Pozycja lidera zarówno wśród przypraw jednorodnych jak i mieszanek gwarantuje rotację na półkach sklepowych. Konsumenci pokochali przyprawy Prymat, nie tylko dzięki programom kulinarnym, polskie pochodzenie marki i szeroki asortyment mają ogromne znaczenie dla nabywców.

Prawidłowe wyeksponowanie przypraw marki Prymat to znaczący krok do maksymalizacji obrotów i zysków. Ze względu na dużą liczbę pozycji asortymentowych w kategorii przypraw istotne znaczenie na półce sklepowej ma czytelny podział na grupy przypraw oraz podkategorie. „W ekspozycji blokujemy asortyment marką, a następnie podgrupami (jednorodne i mieszanki). Staramy się również zaznaczyć sezonowość na półkach. Na poziomie wzroku klienta umieszczamy pozycje najlepiej rotujące w danym okresie.

Ważne jest również, by produkty osiągające najwyższą sprzedaż zostały ustawione w kilku rzędach, zwłaszcza w okresach wzmożonej rotacji, czyli np. ostatni kwartał roku, czy Święta Wielkanocne. Dzięki temu w okresach kiedy klient kupuje kilka opakowań za jednym razem, na półkach nie pozostają puste miejsca, które mogą odstraszać klientów.

Sam kolor bordowy już bardzo wyróżnia naszą markę wśród konkurencji i ma ogromną siłę oddziaływania” – opowiada Jarosław Żurawiński, przedstawiciel handlowy Prymat.

Ekspozycja dodatkowa

Oprócz podstawowej ekspozycji, przedstawiciel handlowy zaleca umieszczanie przypraw Prymat również w innych miejscach w sklepie, co zachęca klientów do spontanicznych zakupów. „Jednym z naszych priorytetów są regularnie prowadzone działania odpowiednio dostosowane do potrzeb punktów handlowych, mające na celu wsparcie sprzedaży produktów, np. poprzez dodatkowe ekspozycje pozwalające maksymalnie wykorzystać choćby sezonowość. Dodatkowe ekspozycje w postaci wygodnych, lekkich, a zarazem estetycznych krawatów na przyprawy skutecznie przykuwają wzrok klientów. Do większych sklepów polecamy ekspozycje paletowe, które dzięki estetycznym owijkom zachęcają do zakupów. To doskonałe narzędzie wspierające rotację produktów, zatem i zyski.

Obecnie skupiamy się na przyprawach popularnych w okresie Świąt Bożego Narodzenia. W Intermarche w Radzyminie już ustawiliśmy dodatkową ekspozycję, na której znajdują się m.in. przyprawy do piernika, goździki, przyprawy do ryb czy mięs. Kluczowa przy wprowadzaniu ekspozycji dodatkowej jest lokalizacja w sklepie. Ustawiając przyprawy dedykowane różnym potrawom nad ladą z mięsem czy ekspozycję musztard nad wędlinami oraz parówkami zwiększyliśmy prawdopodobieństwo, że klient przy okazji innych zakupów sięgnie po daną przyprawę” – opowiada Jarosław Żurawiński, przedstawiciel handlowy Prymat.

Współpraca z przedstawicielem

Przyprawy Prymat są również licznie reprezentowane w warszawskim sklepie MOKPOL. Ekspozycja paletowa, dodatkowe krawaty w miejscach strategicznych czy osobny regał na całą markę mają ogromne znaczenie w powodzeniu sprzedaży w tym sklepie. Jak przyznaje kierownik Mokpolu, Sławomir Wieteska, przyprawy to kategoria, która rotuje bardzo dobrze, a powodzenie marki jest w dużym stopniu uzależnione od reklamowania produktów w różnych kanałach. „Marka Prymat w ostatnim czasie sprzedaje się coraz lepiej. Wraz z przedstawicielem handlowym wprowadzamy dodatkowe ekspozycje, szukamy lepszych lokalizacji, rozszerzamy asortyment, by rotacja była jeszcze lepsza.

Najlepszą sprzedażą charakteryzują się przyprawy Prymat takie jak: liść laurowy, majeranek, pieprz ziarnisty, pieprz mielony, ziele angielskie czy przyprawa do kurczaka. Z kolei nowocześni klienci często szukają gotowych mieszanek przypraw. Coraz większa wiedza konsumentów i trendy wpływają na zainteresowanie różnorodnymi ziołami i nowościami.

Obecnie mamy dodatkową ekspozycję w postaci krawatów z przyprawami do grzańca zamieszczoną w dziale z alkoholami, przy piwach oraz winach. Są to pozycje, które umieszczone wśród innych przypraw na półce nie odnotowują takiej sprzedaży jak w tym dodatkowym miejscu.

Dodatkowo dzięki współpracy z przedstawicielem handlowym możemy ustalić dogodne terminy dostaw i zamówień. Każda wizyta przedstawiciela wiąże się z pomocą w postaci dołożenia produktów na półki, prawidłowego wyeksponowania, czytelności i poprawności cenówek, sprawdzenia przydatności produktów do spożycia. Dzięki takiej współpracy jesteśmy na bieżąco z wszystkimi nowościami oraz promocjami. Czerpiemy korzyści z posiadania marki Prymat w ofercie, a nasi klienci chętnie robią u nas zakupy dzięki atrakcyjnej ekspozycji” – opowiada kierownik sklepu Sławomir Wieteska.

Monika Kociubińska


tagi: Prymat , produkty , rynek , sprzedaż , konsument ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51