Co można zrobić w 2 minuty? Pełnowartościowe, pyszne i bogate w cenne składniki danie! Spot Łowicza skupia się na głównym beneficie nowości – szybkim przygotowaniu pożywnego posiłku. Kaszotto i Risotto Łowicz to dania gotowe, które wystarczy podgrzać w kuchence mikrofalowej. Łatwo, szybko i wygodnie – to nowoczesne rozwiązania Łowicza. Tylko w dwie minuty!
Dynamiczny spot jest pełen muzyki i smakowitych ujęć, które podkreślają nowoczesny charakter produktów. Oprócz spotu telewizyjnego kampania opiera się na szerokich działaniach BTL oraz digitalowych. Komunikacja pojawiła się w przestrzeniach sklepowych, na kanałach VOD, w social mediach oraz w postaci banerowej. Działaniom towarzyszy również kampania bilbordowa w największych miastach w Polsce oraz działania PR.
Innowacyjna nowość Łowicza odpowiada na aktualne potrzeby i wpisuje się w zmieniające się oczekiwania konsumentów. Te pożywne dania, pełne wartościowych składników, zapakowane w wygodną i lekką saszetkę są świetną propozycją na lekki obiad lub kolację. Obecnie dostępne są cztery różne dania do wyboru: Kaszotto z kaszą bulgur, papryką i czerwoną fasolą, Kaszotto z kaszą pęczak, kukurydzą, fasolką szparagową, Kaszotto z kaszą gryczaną, cebulą i suszonymi podgrzybkami, Risotto z ryżem, jarmużem i suszonymi pomidorami.
Zobacz spot i przekonaj się, co Łowicz oferuje w 2 minuty:
https://youtu.be/WATOkuJGuoc Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot: Brasil
Agencja reklamowa odpowiedzialna za działania digital: Trzask
Dom mediowy: Starcom