Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
ZT „Bielmar” – jakość i zaufanie

Kategorie produktów

ZT „Bielmar” – jakość i zaufanie

Piątek, 31 maja 2019 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 05/159. Maj 2019
Rozpoznawalność marki i zaufanie klientów do produktów to najlepsze sposoby, by osiągnąć wysokie słupki sprzedaży. Gdy dodamy do tego przejrzystą ekspozycję i wsparcie przedstawicieli producenta dla detalisty – możemy spodziewać się wyjątkowych, stale rosnących zysków. Wspomniane zasady są fundamentem działania Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”, których zaangażowanie w rozwój portfolio i stała pomoc sklepom w jak najlepszej prezentacji ich produktów – od lat skutkują sukcesami w sprzedaży wszystkich placówek, które oferują produkty tej firmy.
Portfolio ZT „Bielmar” ma na celu zaspokajać potrzeby każdego klienta – od osób potrzebujących tradycyjnych produktów po te, które szukają innowacyjnych rozwiązań. Flagowym produktem jest margaryna Palma w złotym opakowaniu, która w swojej kategorii jest jedną z najbardziej znanych pozycji. Równie dużym zainteresowaniem cieszy się cała linia produktów do smarowania Śniadaniowa, której różnorodność odpowiada na aktualne trendy konsumenckie. Dlatego w linii, oprócz klasycznej wersji znajdziemy m.in. Śniadaniową Energy, Odporność, WEGE czy Gold. Wyjątkowym produktem jest też olej Beskidzki, który w swojej kategorii wyróżnia się brakiem ekstrakcji chemicznej.

Widoczna ekspozycja

Niezależnie od tego ile mamy miejsca na półce, produkty Bielmaru zawsze prezentują się estetycznie. Ułożone poziomo bądź pionowo są widoczne dla klienta, ze względu na umieszczoną z każdej strony wyraźną grafikę z nazwą konkretnego produktu. To nie tylko ułatwia detaliście wygospodarowanie miejsca dla tego typu produktów, ale też jest dużym ułatwieniem dla klientów poszukujących na półce swojej ulubionej margaryny.

„Mechanizmem wspierającym sprzedaż jest ustawianie kilku faceów tego samego produktu, by maksymalnie zwiększyć jego widoczność na półce. Do tego warto ustawiać produkty z danej kategorii w blokach, by klient, mając np. ofertę margaryny w kostkach w postaci Palmy, Zosi, Bielskiej czy Mlecznej dokonując porównania, mógł wybrać tę, która najbardziej odpowiada jego potrzebom” – podkreśla Marcin Sałata, przedstawiciel handlowy ZT „Bielmar”.

Współpraca

Dlaczego warto mieć w ofercie sklepu produkty ZT „Bielmar”? Oprócz rozpoznawalnego brandu firma oferuje silne wsparcie i wiele korzyści. „Dla współpracujących z nami placówek, a także tych, które chcą wprowadzić do swojej oferty nasze produkty, mamy do zaoferowania wiele korzystnych pakietów, dobranych do indywidualnych potrzeb danego sklepu. Mogą być to gratisy za zamówienie odpowiedniej ilości danej marki, bądź wprowadzenie do sprzedaży jednej z naszych nowości” – tłumaczy Marcin Sałata.

Nowy produkt w sklepie zawsze potrzebuje czasu, by klienci go zauważyli i polubili. „Nigdy nie zostawiamy detalisty z naszą nowością. Chętnie wspieramy w sprzedaży poprzez proponowanie atrakcyjnej, promocyjnej ceny, a także dodatkowe materiały POS, w postaci chociażby nakładek na listwę cenową, która wyróżnia produkt i stanowi dodatkowy element zachęcający klienta do zatrzymania się przy półce” – wyjaśnia przedstawiciel Bielmaru.

Ciekawą formą zachęcania do zakupu, jaką oferuje ZT „Bielmar" jest zapewnienie gratisu dla klientów wybierających dany produkt. Firma sezonowo wprowadza więc do sprzedaży margaryny z doklejoną do wieczka np. porcją przyprawy, nasion czy reklamówką zakupową.

Zysk dla detalisty

„Z firmą ZT „Bielmar” współpracujemy od lat. Wynika to z faktu, że ich produkty bardzo dobrze sprzedają się nie tylko w Leżajsku, ale we wszystkich placówkach „Społem”. Najbardziej rozpoznawalnym i najlepiej rotującym produktem jest margaryna Palma. Okresy świąteczne to oczywiście czas, gdy jej sprzedaż wzrasta najbardziej. Ale na terenie naszego województwa Palma w złotym opakowaniu jest zakorzeniona w świadomości klientów jako produkt wysokiej jakości, niezbędny w każdej kuchni” – opowiada Jerzy Wańczycki, Prezes Zarządu „Społem” Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Leżajsku.

W sklepie „Społem” przy ul. Sanowej w Leżajsku oferta ZT „Bielmar" jest niezwykle szeroka i wyróżnia się na tle konkurencyjnych marek. „Klient zna te produkty i ma do nich zaufanie. Dlatego staramy się zapewnić duży wybór i odpowiednio zaprezentować dostępną ofertę, choćby poprzez wygospodarowanie odpowiednio większej ilości miejsca na półce czy promowanie nowości – w tym przypadku wprowadzonej niedawno margaryny Zosia” – podkreśla Jerzy Wańczycki. Prezes dodaje, że współpraca z przedstawicielem układa się bardzo dobrze. Jest wsparcie zarówno przy planowaniu ekspozycji jak też przy organizowaniu akcji promocyjnych, najczęściej na flagowe produkty firmy bądź nowości. „Firma nie jest obojętna na to jak rotują ich produkty. Starają się, by zawsze były dostępne w atrakcyjnych cenach i towar sprzedawał się dobrze” – podsumowuje.

Stałe wsparcie

W sklepie „Aljan” w Jarosławiu, przy ul. Pruchnickiej, ekspozycja Bielmaru pojawia się nie tylko w ladzie z nabiałem, ale też w dodatkowym standzie obok, by nie tylko zwiększyć widoczność, ale też pokazać aktualne promocje, które cyklicznie pojawiają się w ofercie. Jak wskazuje Marcin Sałata, długofalowa współpraca z kierownictwem placówki zaowocowała regularnymi obniżkami na wybrane produkty i stałym umieszczaniem ich w gazetkach promocyjnych.

„Opiekujący się naszą placówką przedstawiciel jest nie tylko sympatyczny, ale również mocno zaangażowany we współpracę. Kiedy potrzebujemy promocyjnej ceny na wybrany produkt, zawsze możemy na nim polegać” – opowiada Agnieszka Zabroni, ekspedientka i pracownica odpowiedzialna za ladę chłodniczą.

„Mamy bardzo duży wybór Śniadaniowej, którą konsumenci, niezależnie od pory roku czy aktualnej ceny, wybierają najchętniej. Świadczy to o wysokiej jakości produktów i zaufaniu klientów do smaku” – wyjaśnia pani Agnieszka. W ofercie placówki jest też szeroka ekspozycja margaryny w kostkach. „Produkty Bielmaru ze wspomnianej kategorii zachęcają przede wszystkim dobrą ceną, dlatego też są to częste pozycje w naszej 2-tygodniowej gazetce promocyjnej. Zarówno produkty do smarowania, jak też margaryny czy olej z oferty ZT „Bielmar” są towarami bardzo dobrze rotującymi, stąd też chętnie współpracujemy z producentem i zawsze mamy w ofercie szeroki asortyment wszystkich produktów firmy” – podkreśla pracownica sklepu „Aljan”.

Zadowolenie i zyski detalistów współpracujących z ZT „Bielmar” są doskonałym świadectwem na szerokie korzyści z wprowadzenia do swojej oferty produktów z portfolio firmy. Nie ma chyba osoby, która nie znałaby kultowej już Złotej Palmy czy królującej na stołach polskich domów Śniadaniowej. Produkty Bielmar w sklepie to nie tylko gwarantowany zysk, ale też lojalność klientów ufających znanym od lat markom.

Joanna Kowalska


tagi: Zakłady Tłuszczowe „Bielmar” , produkty , sprzedaż , konsument ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51