„Złote Innowacje FMCG & Retail” – to największy Konkurs Konsumencki i zarazem pierwsze wydarzenie na polskim rynku, które w sposób kompleksowy podchodzi do innowacyjności w sektorze FMCG i Retailu – wyróżniając Liderów Innowacyjności.
Organizatorem wydarzenia jest Wydawca miesięcznika Hurt & Detal.
Innowacyjne produkty FMCG można zgłaszać do kategorii w ramach następujących grup:
• Smak
• Skład
• Opakowanie
• Odpowiedź na potrzeby
• Chwile z produktem
W kategoriach produktowych: jeden produkt lub jedną tożsamą linię produktową o tej samej gramaturze można zgłosić do jednej kategorii w maksymalnie 3 wybranych grupach.
Do konkursu mogą przystąpić produkty innowacyjne sektora FMCG, które zostały wprowadzone na rynek, bądź zostały w znaczący sposób ulepszone w okresie od 1 stycznia 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku.
O wyborze laureatów zadecydują Konsumenci, w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence.
Innowacyjne produkty/usługi Retail można zgłaszać do następujących kategorii:
• Innowacyjny koncept handlowy
• Innowacyjne duże wyposażenie sklepowe (lady, regały, wyposażenie chłodnicze, itp.)
• Innowacyjne małe wyposażenie sklepowe (wózki, kosze)
• Innowacyjne elektroniczne wyposażenie sklepowe (kasy, drukarki, wagi, czytniki, zabezpieczenia)
• Innowacyjne rozwiązania POS / POP
• Innowacyjna strefa kasy
• Innowacyjne systemy zakupów
• Innowacyjne systemy płatności
• Innowacyjne aplikacje
• Innowacyjne usługi
Do jednej kategorii Retail można zgłosić tylko jeden produkt/usługę.
Jedna firma może zgłosić maksymalnie 3 innowacyjne produkty lub usługi do kategorii Retail.
Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu: 15 sierpnia 2019 roku
Ogłoszenie wyników konkursu i uroczysta Gala: 24 października 2019 roku | Warszawa, Teatr Kamienica
Strona internetowa wydarzenia: www.zloteinnowacje.pl
Formularz zgłoszeniowy: http://zloteinnowacje.pl/zglos-produkt/
tagi: innowacje , fmcg , retail , hurt & detal , konkurs , złote innowacje ,
Ceny kakao na światowych giełdach szybko się nie...
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...
41 proc. skorzystało z dotacji unijnych, a 58 proc. ma to w...
Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...