W ramach akcji zebrano i przeznaczono do ponownego przetworzenia blisko 59 tys. kubeczków, czyli 77 proc. kubków dostarczonych na teren festiwalu. Rekordzista stawił się w punkcie zbiórki z ponad 520 zużytymi opakowaniami na raz.
Głównym zadaniem uczestników akcji ekologicznej było zbieranie plastikowych i papierowych kubków, które następnie należało dostarczyć do wyznaczonego miejsca zbiórki - namiotów, w których Coca-Cola oraz organizacja odzysku Rekopol prowadziły edukację ekologiczną. Za dwadzieścia zebranych kubeczków festiwalowicze otrzymywali czapeczkę, a za czterdzieści torbę. Obie nagrody wykonane były w dużej części z przetworzonych butelek PET.
Na terenie festiwalu pojawiły się plakaty informacyjne zachęcające do wzięcia udziału w akcji oraz specjalnie oznakowane kosze umożliwiające selekcję odpadów. Plastikowe i papierowe kubki zbierano w specjalnym punkcie, w którym prowadzona była równocześnie edukacja ekologiczna, udzielano informacji na temat segregacji odpadów i przetwarzania plastiku, odbywały się konkursy o tematyce ekologicznej.
(maj)
tagi: Coke Live Music Festival ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...