Auchan w dzielnicy La Cloche d'Or stworzony został w nowym koncepcie lifestore łączącym na jednej przestrzeni handlowej wszystkie obszary życia klientów. Grupa MAGO – jako współtwórca tej wyjątkowej realizacji – ma powód do dumy.
Auchan Lifestore o powierzchni handlowej 12 500 mkw. to rewolucja w obszarze doświadczeń zakupowych klientów. Zamiast zamkniętej powierzchni sali sprzedaży nowy koncept stawia na model otwartego hipermarketu połączonego z całym obszarem życia klientów. Pod wspólnym dachem, oprócz różnorodnej oferty handlowej, usług, gastronomii, znalazła swoje miejsce strefa rozrywki, zaś w samym sercu sklepu usytuowano browar-restaurację.
Innowacyjne rozwiązania MAGO
Realizacja projektu Auchan w oczekiwanym krótkim terminie postawiła przed firmą MAGO szereg wyzwań. Aby dostosować się do oczekiwań klienta, firma MAGO rozszerzyła sprawdzony system MAGO CX o szereg opcji funkcjonalnych i estetycznych. Ciekawym uzupełnieniem konstrukcji regałów sklepowych, które zwraca uwagę, jest z pewnością wyróżnienie wybranych regałów przejściami mostowymi. Te tzw. „mosty” ułatwiają klientom poruszanie się pomiędzy poszczególnymi strefami w sklepie, a jednocześnie są bardzo interesującym elementem architektonicznym. Oczywiście standardem jest obecnie stosowanie oświetlenia podpółkowego, celem lepszej ekspozycji asortymentu. Tutaj zainstalowano oświetlenie regałowe firmy DANLER – spółki z grupy MAGO.
Wyposażenie szyte na miarę
Oprócz mebli standardowych, sklep został wyposażony przez firmę MAGO w wiele elementów „uszytych na miarę”. Jednym z nich jest Strefa Piwowara, gdzie pojawiają się zabudowy z metalu, pleksi i drewna. Inne rozwiązania MAGO przygotowane na wymiar to m.in. strefa Game Zone czy kąt degustacji win. W nowym sklepie nie mogło zabraknąć rozwiązań ułatwiających klientom zakupy. Uwagę przykuwa zrealizowana przez MAGO nowatorska w swoim designie i wyjątkowa w swojej skali strefa płatności, na którą złożyło się blisko 50 pojedynczych stanowisk samoobsługowych (tzw. self checkouts) oraz ponad 20 tradycyjnych boksów kasowych zorganizowanych w wyspy. Całość strefy została zaprojektowana ze szczególną dbałością o ergonomię oraz dostęp dla osób z niepełnosprawnościami, a także, co należy uznać za szczególnie inspirujące, niektóre ze stanowisk samoobsługowych zostały przystosowane do obsługi przez dzieci. Funkcjonalność strefy dopełnia sprawna obsługa szerokiej gamy form płatności, w tym tradycyjną już obsługę kart płatniczych oraz wydajne samoobsługowe mechanizmy obsługi gotówkowej.
Koncept lifestore jest czymś więcej niż tylko marketem. Ma zrewolucjonizować doświadczenie zakupowe i stać się popularnym miejscem spędzania czasu przez rodziny. To nowocześnie zaaranżowana przestrzeń handlowa, gdzie można zrobić nie tylko zakupy, ale zjeść coś smacznego i miło spędzić czas.