W tym roku otwarto już 12 nowych supermarketów, w tym należy podkreślić pojawienie się sklepów w takich miastach jak Białystok, Opole, Chrzanów a obecnie Radom, które otworzyły dla sieci zupełnie nowe rynki. Dzięki tym inwestycjom sklepy Piotr i Paweł pojawiły się pierwszy raz w województwach podlaskim, małopolskim, opolskim.
Obroty detaliczne sieci w porównaniu z rokiem 2008 wzrosły w pierwszych ośmiu miesiącach roku o 25 procent. Wyniki finansowe oraz dokonane inwestycje pozwalają umacniać pozycję lidera tego segmentu rynku.
"Wraz z otwarciem sklepu w Radomiu sieć liczy sobie 62 sklepy, w tej liczbie 16 to placówki franczyzowe. Obroty sieci za ubiegły rok wyniosły 1,125 mld zł. Do końca roku 2009 chcemy otworzyć jeszcze 6 sklepów, co stanowić będzie wykonanie planu w 90%. Dynamika rozwoju sieci wynika z naszych wcześniejszych założeń a teraz właśnie nastąpiła kulminacja decyzji sprzed roku i wcześniejszych. Będziemy także koncentrować się na jakościowym rozwoju organicznym, udoskonalaniu organizacji, standardów jakości w istniejących placówkach, nie zapominając oczywiście o naszych nowych supermarketach" - komentuje Piotr Woś, Prezes Piort i Paweł S.A.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...