Do konkursu mogą przystąpić produkty innowacyjne sektora FMCG, które zostały wprowadzone na rynek, bądź zostały w znaczący sposób ulepszone w okresie od 1 stycznia 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. O wyborze laureatów zadecydują konsumenci, w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence (trnd).
Organizatorem Konkursu jest Fischer Trading Group Sp. z o.o. - wydawca Ogólnopolskiego Miesięcznika HURT & DETAL oraz Anglojęzycznego Magazynu dla Profesjonalistów Food from Poland.
tagi: złote , innowacje , fmcg , retail , październik , konkurs , innowacyjny ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...