Do konkursu mogą przystąpić produkty innowacyjne sektora FMCG, które zostały wprowadzone na rynek, bądź zostały w znaczący sposób ulepszone w okresie od 1 stycznia 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. O wyborze laureatów zadecydują konsumenci, w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence (trnd).
Organizatorem Konkursu jest Fischer Trading Group Sp. z o.o. - wydawca Ogólnopolskiego Miesięcznika HURT & DETAL oraz Anglojęzycznego Magazynu dla Profesjonalistów Food from Poland.
tagi: złote , innowacje , fmcg , retail , październik , konkurs , innowacyjny ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...