Do konkursu mogą przystąpić produkty innowacyjne sektora FMCG, które zostały wprowadzone na rynek, bądź zostały w znaczący sposób ulepszone w okresie od 1 stycznia 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. O wyborze laureatów zadecydują konsumenci, w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence (trnd).
Organizatorem Konkursu jest Fischer Trading Group Sp. z o.o. - wydawca Ogólnopolskiego Miesięcznika HURT & DETAL oraz Anglojęzycznego Magazynu dla Profesjonalistów Food from Poland.
tagi: złote , innowacje , fmcg , retail , październik , konkurs , innowacyjny ,
Dobre nastroje nie opuszczają firm produkcyjnych. Subindeks...
„Na światowych giełdach kakao dalej będzie drożeć i...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...