Przemierzając nieprzebyte prerie hali targowej, każdy miał okazję znaleźć coś dla siebie. Firma przygotowała bowiem wspaniałą ofertę handlową i jak zawsze dołożyła wszelkich starań, aby dobrym interesom towarzyszyła doskonała rozrywka.
Na uczestników targów oraz gości czekało wiele promocji handlowych, szereg atrakcji oraz konkursów, m.in:
- najnowsza oferta produktów świątecznych,
- ceny, jakich jeszcze nie było, niepowtarzalne promocje,
- produkty „OPTI - optymalne zakupy” w nowej szacie graficznej i po rewelacyjnie niskich cenach,
- dla uczestników - do wygrania 6 wspaniałych wycieczek w dowolny zakątek świata,
- bogaty program rozrywkowy: szalona jazda na rodeo-byku, liczne konkursy z nagrodami, nauka tańców indiańskich, występy mistrzowskich par tanecznych i zespołu indiańskiego,
- bezpłatny catering przez cały czas trwania targów.
W roli prowadzącego wystąpił Conrado Moreno.
Każdy uczestnik targów otrzymał październikowy numer Ogólnopolskiego pisma rynku FMCG „HURT & DETAL”. Pismo dostępne było również dla gości targów na stoisku Nr 16.
tagi: mclane , targi , fischer , hurt i detal ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...