Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Porcja Dobra rozszerza sieć dystrybucji
Porcję Dobra, słodką naturalną przekąskę, która zadebiutowała na rynku na początku roku, można już kupić w sześciu dużych sklepach sieciowych. W ubiegłym miesiącu wprowadziły ją do swojego asortymentu także Empik, Auchan, E.Leclerc i białostockie PSS Społem.
Dla debiutującej marki to duży sukces. Dystrybutorzy za jej główny atut uważają krótką etykietę, często tylko trzyskładnikową (np. jabłka, jeżyny i cytryna). Liczy się także konkurencyjna cena, która w porównaniu z innymi towarami z tej samej półki działa zdecydowanie na plus.
- Mamy bardzo pozytywne reakcje na nasze przekąski i to zarówno ze strony klientów jak i sprzedających je sieci. Zapewne dlatego wieść o nich szybko się rozchodzi – mówi Natallia Stsepantsova, prezes Pure Life, firmy produkującej Porcję Dobra. – Jako marka wywodząca się z Choroszczy na Podlasiu, naturalną koleją rzeczy, bliskie relacje nawiązaliśmy z PSS Społem w Białymstoku. Sprzedaje nasze przekąski we wszystkich swoich 25 sklepach. Najczęściej można je znaleźć w strefie przekąskowej.
Także sieć Empik starannie dobierająca słodycze, które oferuje klientom swoich księgarni, dostrzegła potencjał Porcji Dobra, jako produktu zupełnie naturalnego, bez dodatku cukru i chemicznych dodatków. Przekąskę można kupić teraz w kilkudziesięciu salonach Empik. Do jej dystrybutorów dołączył w ostatnich tygodniach także E.Leclerc.
- We wrześniu wzięliśmy udział w targach organizowanych przez tę sieć w Ptak Warsaw Expo i przyniosło to już wymierne korzyści – dodaje Natallia Stsepantsova.
Pure Life, producenta Porcji Dobra szczególnie cieszy też obecność w jednym z największych sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce - w hipermarkecie Auchan, który jest jednym z krajowych liderów w swoim sektorze. Przekąska zadebiutowała na półkach francuskiego giganta w październiku.
- Otwiera to przed nami nowe perspektywy. Gama naturalnych przekąsek sprzedawanych w tej sieci jak naprawdę i imponująca, ale mamy nadzieję, że przebijemy się – mówi Natallia Stsepantsova.
Już wcześniej Porcja Dobra wywalczyła sobie pozycję w sieci drogerii Rossmann i w Kauflandzie. Właściciele Porcji Dobra nie zapominają jednak, że jako pierwsze ich przekąski sprzedawały małe ekologiczne sklepy – stacjonarne i internetowe. To im zawdzięczają udane początki i rosnącą popularność. Dlatego stale rozwijają sieć dystrybucyjną także tymi kanałami sprzedażowymi.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.