„Złote Innowacje FMCG & Retail” to największe wydarzenie na polskim rynku, które w sposób kompleksowy podchodzi do innowacyjności w sektorze spożywczym i handlu.
Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 220 innowacyjnych produktów w kategoriach FMCG i ponad 40 innowacyjnych produktów i rozwiązań dla handlu w kategoriach Retail.
Podczas uroczystej Gali wręczono 28 prestiżowych statuetek „Złota Innowacja FMCG” oraz 28 Wyróżnień. O wyborze laureatów zadecydowali Konsumenci, w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence. Wręczono również 10 statuetek specjalnych "Złota Innowacja" w kategoriach FMCG od Kolegium Redakcyjnego miesięcznika Hurt & Detal. Kapituła Konkursu wręczyła ponadto 15 statuetek „Złota Innowacja Retail” dla najbardziej innowacyjnych rozwiązań i produktów związanych z handlem.
Złota Innowacja FMCG 2019 w Grupie SMAK
Kategoria NAPOJE I SOKI
Złota Innowacja: Ziołowe napoje funkcjonalne URODA SKRZYP i DETOX POKRZYWA (Herbapol-Lublin)
Kategoria SŁODYCZE I LODY
Złota Innowacja: Lody Śliwka Nałęczowska (Colian)
Kategoria PRZEKĄSKI
Złota Innowacja: Linia Ba!rdzo Bakaliowa Tabliczka (Bakalland)
Kategoria NABIAŁ
Złota Innowacja: Jogurt deserowy Milko Słony Karmel (Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL”)
Kategoria WĘDLINY
Złota Innowacja: Parówki z szynki „Stówki” (Sokołów)
Kategoria POZOSTAŁE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Złota Innowacja: Nestlé LION® WILDCRUSH (CPP Toruń-Pacific)
Kategoria NAPOJE ALKOHOLOWE
Złota Innowacja: Linia Soplica CytryNOWA (CEDC International)
DRUGIE miejsce i WYRÓŻNIENIE w grupie SMAK
Kategoria: NAPOJE I SOKI - Napoje Tymbark H2Owoc (MWS)
Kategoria: NAPOJE ALKOHOLOWE - Gordon's Premium Pink Gin (Diageo Polska)
Kategoria: SŁODYCZE I LODY - Kaktus cały w polewce (Froneri Polska)
Kategoria: PRZEKĄSKI - Orzeszki długo prażone Felix (Intersnack Poland)
Kategoria: NABIAŁ - Złoty Radamer (Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek)
Kategoria: WĘDLINY - Szynka z tłuszczem z linii Natura w nowej odsłonie (Zakłady Mięsne Nove)
Kategoria: POZOSTAŁE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - Herbatka na zimno (Herbapol-Lublin)
Złota Innowacja FMCG 2019 w Grupie SKŁAD
Kategoria NAPOJE BEZALKOHOLOWE
Złotą Innowacja: Napoje Tymbark H2Owoc (MWS)
Kategoria SŁODYCZE I PRZEKĄSKI
Złotą Innowacja: Linia Żelki jak SMOK (Wawel)
Kategoria PRZYPRAWY
Złota Innowacja: Majonez Kielecki Lekki (WSP „Społem”)
Kategoria POZOSTAŁE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Złota Innowacja: Linia Jogobella + Superfood (Zott Polska)
Kategoria ALKOHOLE
Złota Innowacja: Linia Soplica CytryNOWA (CEDC International)
DRUGIE miejsce i WYRÓŻNIENIE w grupie SKŁAD:
Kategoria: NAPOJE BEZALKOHOLOWE - Musujące Jabłko (Bracia Sadownicy)
Kategoria: ALKOHOLE - Saska Kawa z Nutą Brandy (Stock Polska)
Kategoria: SŁODYCZE I PRZEKĄSKI - Linia batonów BA! 100% Natury (Bakalland)
Kategoria: PRZYPRAWY - KAMIS Street Food (McCormick Polska)
Kategoria: POZOSTAŁE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - Winiary Pomysł Na… MAKARON BOGATY W WARZYWA (Nestle Polska)
Złota Innowacja FMCG 2019 w Grupie OPAKOWANIE
Kategoria ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Złota Innowacja: Ptasie Mleczko® - nowe opakowania (Lotte Wedel)
Kategoria NAPOJE I ALKOHOLE
Złota Innowacja: NAŁĘCZOWIANKA – Naturalna woda mineralna, Butelka 1 litr (Nestlé Waters)
Kategoria: KOSMETYKI, HIGIENA i CHEMIA GOSPODARCZA
Złota Innowacja: INTIMA 2w1 - Nawilżany papier toaletowy (Velvet Care)
DRUGIE miejsce i WYRÓŻNIENIE w grupie OPAKOWANIE
Kategoria: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - Linia Żelki jak SMOK (Wawel)
Kategoria: NAPOJE I ALKOHOLE - White Walker by Johnnie Walker (Diageo Polska)
Kategoria: KOSMETYKI, HIGIENA i CHEMIA GOSPODARCZA - Japoński Krem do ciała Japan Beauty (Bielenda Kosmetyki Naturalne)
Złota Innowacja FMCG 2019 w Grupie ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY
Kategoria WODY I NAPOJE
Złota Innowacja: Grand „Daily Plan” - zestaw koktajli (Sokpol)
Kategoria NAPOJE ALKOHOLOWE I 0%
Złota Innowacja: CIN&CIN FREE (Ambra Brands)
Kategoria NABIAŁ
Złota Innowacja: Hochland Kanapkowy Mini (Hochland Polska)
Kategoria SŁODYCZE I PRZEKĄSKI
Złota Innowacja: Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej (Colian)
Kategoria ART. SPOŻYWCZE POZOSTAŁE
Złota Innowacja: Linia LOYD Cold Infusion Tea Bags (Mokate)
Kategoria KOSMETYKI I HIGIENA
Złota Innowacja: INTIMA 2w1 Nawilżany papier toaletowy (Velvet Care)
Kategoria CHEMIA GOSPODARCZA
Złota Innowacja: Persil Premium Duo-Caps (Henkel Polska)
DRUGIE miejsce i WYRÓŻNIENIE w grupie ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY
Kategoria: WODY I NAPOJE - NAŁĘCZOWIANKA Naturalna woda mineralna Butelka 1 litr (Nestlé Waters)
Kategoria: NAPOJE ALKOHOLOWE I 0% - Canari Salted Caramel (Henkell Freixenet Polska)
Kategoria: NABIAŁ - ŚniaDanio (Danone)
Kategoria: SŁODYCZE I PRZEKĄSKI - Mix Studencki „Chwyć & Jedz” (Bakalland)
Kategoria: ART. SPOŻYW. POZOSTAŁE - Party Time (Sokołów)
Kategoria: KOSMETYKI I HIGIENA - Ziaja GdanSkin Booster Anti-Aging (ZIAJA)
Kategoria: CHEMIA GOSPODARCZA - Linia AJAX Boost (Colgate-Palmolive Poland)
Złota Innowacja FMCG 2019 w Grupie CHWILE Z PRODUKTEM
Kategoria PRZYJEMNE GOTOWANIE
Złota Innowacja: WINIARY Pomysł na... Makaron bogaty w warzywa (Nestle Polska)
Kategoria SŁODKIE CHWILE
Złota Innowacja: Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej (Colian)
Kategoria SZYBKIE PRZYJĘCIE
Złota Innowacja: Frytki z batatów „SWEET POTATO” (Aviko)
Kategoria Z PRZYJACIÓŁMI POZA DOMEM
Złota Innowacja: Linia Wanted Pops Caramel & Coconut Minis (ETi European Food Industries)
Kategoria: DZIECIĘCE RADOŚCI
Złota Innowacja: Linia Kubuś Mus + Jogurt (MWS)
Kategoria: ŁATWIEJ W DOMU
Złota Innowacja: Magiczne ściereczki antyalergiczne (Stella Pack)
DRUGIE miejsce i WYRÓŻNIENIE w grupie CHWILE Z PRODUKTEM
Kategoria: PRZYJEMNE GOTOWANIE - Vegeta Natur - Mieszanki Przypraw (PODRAVKA POLSKA)
Kategoria: SŁODKIE CHWILE - Lody Granat - Wanilia z sosem pomarańczowym (Froneri Polska)
Kategoria: SZYBKIE PRZYJĘCIE - Party Time (Sokołów)
Kategoria: Z PRZYJACIÓŁMI POZA DOMEM - Zestaw sztućców drewnianych „PICNIC & PARTY” Anna Zaradna (Stella Pack)
Kategoria: DZIECIĘCE RADOŚCI - Linia dżemów 100% z owoców Extra Gładkie Łowicz (Agros Nova Food)
Kategoria: ŁATWIEJ W DOMU - Linia AJAX WC Power (Colgate-Palmolive Poland)
Złota Innowacja FMCG 2019 - Nagroda Kolegium Redakcyjnego
Rodovita z Roztocza (Nativiana Roztocze)
Linia alkoholi dla kobiet „SHE” (BZK Alco)
Chupa Chups Sour Infernals (Perfetti Van Melle Polska)
Majonez Gęsty i kremowy Pudliszki (HJ Heinz Polska)
Linia Czekolad RED Delight (Italmex)
Freixenet Prosecco (Henkell Freixenet Polska)
Napoje B-Life Botanicals (Kompania Piwowarska)
Śniadaniowa WEGE (Zakłady Tłuszczowe Bielmar)
Joyfills (Mondelez Polska)
Nowe opakowanie soków Tymbark „DO OSTATNIEJ KROPLI” (MWS)
Czarne Kakao Intense (Dr. Oetker )
Złota Innowacja Retail 2019
Kategoria Koncept Convenience: Koncept „Take & Go”(Surge Cloud)
Kategoria Koncept alkoholowy: Nowy Koncept Sklepów alkoholowych “Duży Ben” (Duży Ben)
Kategoria Koncept Shop in Shop: Koncept „Wolność Wyboru” (Wawel)
Kategoria Wyposażenie sklepu - regały, lady, chłodnictwo: Inteligentna półka / Smart Shelving (Modern Expo)
Kategoria Wyposażenie sklepu – Strefa kasy: Dwufunkcyjny boks kasowy (MAGO)
Kategoria Wyposażenie sklepu – Wózki, kosze: Linia wózków sklepowych „LOOP” (RETO)
Kategoria Wyposażenie sklepu – Utrzymanie czystości: Profesjonalna myjka WVP 10 (Kärcher)
Kategoria Rozwiązania wspierające handel: Drukarka kolorowa OKI C844dnw (OKI Europe Polska)
Kategoria Oprogramowanie: Linia programów InsERT nexo (InsERT)
Kategoria Systemy zarządzania: DSM - Cyfrowa Mapa Sklepu (MAGO)
Kategoria Platformy zakupowe B2B: Platforma zakupowa „eurocash.pl” (Eurocash Dystrybucja)
Kategoria Urządzenia fiskalne: NOVITUS ONE - Kasa fiskalna online (COMP)
Kategoria Aplikacje B2B: Image Reco (Modern Expo)
Kategoria Aplikacje B2C: „Żappka” aplikacja mobilna (Żabka Polska)
Kategoria Aplikacje płatnicze: SoftPOS Polskich e-Płatności (Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności)
Redakcja miesięcznika Hurt & Detal serdecznie gratuluje WSZYSTKIM Laureatom!
tagi: Złote Innowacje , FMCG , Retail , Nagrody , Gala ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...