Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Jesteś pewien, że serwis nie zniszczył Ci opon?

Auto

Jesteś pewien, że serwis nie zniszczył Ci opon?

Wtorek, 26 listopada 2019
Twój serwis uszkodził opony podczas wymiany? Nie wiesz, jak to sprawdzić? Warto wybrać certyfikowany warsztat, który przeszedł audyt i został dokładnie sprawdzony. Certyfikat oponiarski pomaga warsztatom w polepszaniu jakości – co jest kluczowe dla bezpieczeństwa – zwiększa konkurencyjność, a klientom daje pewność, że usługę wykonają dobrze przygotowani fachowcy.
W Polsce działa blisko 12 tys. serwisów zajmujących się oponami – to tyle, ile w dużo większych krajach europejskich. Niestety, bardzo zróżnicowany jest w nich poziom obsługi i kultury technicznej. Brakuje też jednolitego systemu szkoleń. Zbyt wiele warsztatów wymienia opony w sposób absolutnie niedopuszczalny, często na siłę. To powoduje rozciąganie i naderwania warstw wewnętrznych opony, a nawet rozerwanie stopek – czyli tych części, które przenoszą siły z opony na felgę. Tego jednak nie sprawdzisz jako klient, bo nie masz wstępu na halę. Dlatego Polski Związek Przemysły Oponiarskiego wprowadza system oceny i wyróżnienia profesjonalnych serwisów w oparciu o niezależny audyt wyposażenia i kwalifikacji.

W czasie jazdy z prędkością autostradową opony kręci się ponad 1000 razy na minutę. Tu nie ma marginesu na błędy i zaniedbania przy obsłudze. Serwis opon ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo drogowe – dotychczas klient miał ograniczone możliwości oceny komu powierza swój samochód.

– W motoryzacji technologia galopuje do przodu – są coraz nowsze samochody i coraz lepsze opony – w związku z tym coraz lepsze maszyny serwisowe. Ale bardzo łatwo je zniszczyć – a my nawet tego nie zauważymy! Na drodze nie ma miejsca na grę w ruletkę – to my, kierowcy musimy pilnować stanu technicznego naszego samochodu. Czy każdy z nas naprawdę wie, jak zmieniano jego opony? Czy mamy zaufanie do naszego serwisu? Pora na refleksję i wnioski! – apeluje Włodzimierz Zientarski, dziennikarz motoryzacyjny.

– Konkurowanie wyłącznie ceną i czasem usługi tak ważnej, jak wymiana opon, to droga donikąd. Certyfikat Oponiarski PZPO jest szansą dla profesjonalnych serwisów na wypromowanie swoich usług przez ich wysoką jakość i w ten sposób odróżnienie się od przypadkowych punktów wymiany opon, jakich jest wiele w każdej większej miejscowości. Kryteria certyfikacji są transparentne i mogą być świetnym narzędziem dla zarządzających warsztatami – zarówno zrzeszonymi w sieci, jak i niezależnymi – na sprawdzenie umiejętności pracowników oraz poprawę konkurencyjności serwisu jeszcze przez przystąpieniem do audytu wykonywanego przez TÜV SÜD. Nie pozostawiamy jednak serwisów samym sobie – prowadzimy szkolenia przygotowujące do certyfikacji, bo wierzymy, że czas poświęcony na rozwój serwisantów i ich umiejętności zawsze się zwraca w postaci lojalnych i zadowolonych klientów. PZPO i TÜV SÜD gwarantują klientom i serwisom niezależność w ocenie i przyznawaniu Certyfikatu oraz profesjonalny audyt – mówi Piotr Sarnecki, dyrektor Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego (PZPO).

Certyfikowany serwis zadba o Twoje opony!
  • nie uszkodzi opony (stopka, drutówka, rowki bieżnika i warstwy wewnętrzne) ani felgi,
  • oczyści prawidłowo felgę,
  • dokręci koła odpowiednimi kluczami z odpowiednią dla Twojego samochodu siłą
  • wymieni zawory w kole i zadba o prawidłowe ciśnienie
  • użyje profesjonalnych i serwisowanych narzędzi i urządzeń
  • kiedy trzeba umie w bezpieczny dla kierowcy sposób naprawić przebitą oponę
Szukaj certyfikowanych serwisów oponiarskich!
  • do 140 kryteriów audytu
  • Profesjonalne i serwisowane wyposażenie
  • Szkolenia dla obsługi
  • Wysoka jakość usług
Mapę certyfikowanych serwisów, kryteria i procedury znajdziesz na stronie certyfikatoponiarski.pl

Certyfikat Oponiarski Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego i TÜV SÜD to jedyny wyznacznik wysokiej jakości usług serwisów oponiarskich.

Przyznanie certyfikatu jest poprzedzone audytem technicznym, w czasie którego jest badane:
  • wyposażenie techniczne warsztatu
  • umiejętności serwisantów
  • warunki BHP dla pracowników
  • poziom obsługi klienta i podstawowe wygody (parking, łazienka, poczekalnia)
Warsztaty które przeszły audyt TÜV SÜD i otrzymały Certyfikat Oponiarski Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego można znaleźć na stronie certyfikatoponiarski.pl.

Z uwagi na duże zróżnicowanie jakości usług w serwisach zajmujących się oponami w Polsce w Certyfikacie Oponiarskim 3 poziomy zaawansowania w obsłudze opon:
  • SERWIS DOBRY – podstawowe usługi wykonywane na wysokim poziomie, podstawowe i serwisowane wyposażenie nadające się do większości pojazdów, podstawowe udogodnienia dla klientów
  • SERWIS BARDZO DOBRY – kryteria poziomu DOBREGO oraz: bardziej zaawansowane wysposażenie, większa dokładność obsługi, dodatkowe umiejętności mechaników, lepsze warunki w strefie klienta
  • SERWIS WZOROWY – kryteria poziomu DOBREGO i BARDZO DOBREGO oraz: zaawansowane wyposażenie, najwyższe kompetencje serwisantów, dodatkowe usługi oponiarskie, najwyższy standard obsługi klienta oraz weryfikacja przez tajmeniczego klienta

Więcej informacji na stronie pzpo.org.pl



tagi: serwis , opony , motoryzacja ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51