Goolman Gold warzony jest w browarze Perła od 2003 roku. Wówczas jako limitowana edycja piwo trafiało wyłącznie na export. Dwa lata później pojawiło się w polskich sklepach. Podczas prac nad wprowadzeniem tej marki na rynek skoncentrowano się przede wszystkim na opracowaniu unikalnego procesu produkcji wyróżniającego ją na tle innych. Doprowadzony do perfekcji proces filtracji sprawił, że uzyskano piwo o doskonałych walorach smakowych, złotym kolorze i klasycznej gęstej pianie. Wyjątkowości temu produktowi nadaje też charakterystyczna przezroczysta butelka o pojemności 330 ml. Dzięki temu Goolman Gold cieszy się uznaniem wśród konsumentów.
W sierpniu smak Goolmana Gold docenili konsumenci podczas ogólnopolskiego święta chmielarzy i piwowarów w Krasnymstawie. Produkt Perły Browarów Lubelskich S.A. zdobył złoty medal w kategorii - piwo jasne pełne o zawartości ekstraktu w brzeczce 11,1-12,0 ºBlg.
„Sukces na tegorocznych Chmielakach oraz oczekiwania konsumentów spowodowały naszą decyzję o rozszerzeniu gamy opakowań o puszkę 0,5 l. Jestem przekonany że przypadnie ona do gustu naszym klientom" - mówi Robert Wiciński, prezes Zarządu Perła Browary Lubelskie S.A.
Imformacja handlowa.
(Maja Święcka)
tagi: Perła ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...