Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Żabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel wprowadza nowe zasady przekazywania paczek
Żabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel wprowadza nowe zasady przekazywania paczek
Piątek, 27 marca 2020
Sieć Żabka przeorganizowała swoją usługę odbioru i nadawania paczek. Teraz podczas przyjmowania i wydawania przesyłek kurierowi, obsługa sklepu nie ma konieczności poświadczania tej czynności podpisem na urządzeniu mobilnym przewoźnika czy na dokumentach przewozowych. Wspólnie z firmami kurierskimi, Żabka dokłada wszelkich starań, aby zadbać o bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych w proces, a klientów zachęca, by paczki odbierali przy okazji dokonywania niezbędnych zakupów, by ograniczyć liczbę wizyt w sklepach.
– Walka z koronawirusem to sprawa nas wszystkich. Dokładamy starań, na różnych płaszczyznach, aby minimalizować ryzyko jego rozprzestrzeniania. Wspólnie z firmami kurierskimi zadbaliśmy o to, by kurierzy i pracownicy sklepów mieli ze sobą jak najmniejszy kontakt. Usługa nadawania i odbioru paczek w sklepach Żabka jest bardzo popularna, dlatego mimo wyjątkowych okoliczności, chcemy nadal dawać taką możliwość naszym klientom, z zachowaniem jednak wzmożonych zasad bezpieczeństwa – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.
Konsumenci mogą skorzystać z usługi nadawania i odbioru przesyłek w jednym z ponad 6 tys. sklepów Żabka. Sieć zachęca, aby w trakcie wizyty w sklepie łączyć odebranie paczki z zakupami najpotrzebniejszych produktów, tak aby ograniczyć konieczność ponownego wychodzenia z domu.
- Obecna sytuacja epidemiczna stawia przed nami nowe wyzwania związane z zapewnieniem maksymalnego bezpieczeństwa podczas odbioru przesyłek. Dbając o wspólne bezpieczeństwo i komfort pracy kurierów oraz pracowników sklepów, a tym samym naszych klientów, wdrożyliśmy nowe, uproszczone procedury, dzięki którym ograniczamy kontakt osobisty do minimum. Wiemy, jak ważne jest zapewnienie klientom stałego dostępu do tej popularnej metody odbioru przesyłek, szczególnie w okresie wzmożonych zakupów online i dlatego wspólnie z siecią Żabka podejmujemy wszystkie możliwe działania mające na celu zagwarantowanie bezpiecznego korzystania z usługi – mówi Rafał Makowski menedżer ds. rozwoju sieci click&collect w Poczcie Polskiej.
Pomimo trudnej sytuacji w kraju i na świecie, bardzo istotne dla klientów oraz gospodarki jest możliwość nadawania i odbierania paczek. Istotę tego procesu podkreślił rząd USA, który wskazał punkty kurierskie jako kluczowe elementy infrastruktury podczas epidemii, które mają kontynuować pracę nawet w strefach zamkniętych.
- Wyposażyliśmy wszystkie jednostki operacyjne oraz kurierów DHL Parcel w rękawiczki, maseczki i płyny dezynfekujące. Prowadzimy także pomiar temperatury z wykorzystaniem bezpiecznych termometrów bezdotykowych na podczerwień. Wprowadziliśmy także nowe rozwiązania prewencyjne – mobilne dystrybutory wody do samochodów kurierskich służące do mycia rąk, również w trasie. Zapewniamy, że nasz zespół kurierski otrzymał szczegółowe zalecenia dotyczące wprowadzenia wzmożonych środków ostrożności – wyjaśnia Maciej Dudek, Menedżer Działu Sieci Partnerskiej w DHL Parcel.
Poza odejściem od konieczności potwierdzania obiegu paczek podpisem na urządzeniu mobilnym czy na dokumentach przewozowych, operatorzy przesyłek wprowadzili także po swojej stronie wiele procedur, które mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa wszystkich osób uczestniczących w procesie dostarczania przesyłek. Firmy kurierskie dostosowały się w pełni do wszelkich wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.