Z początkiem kwietnia DHL Parcel włączył do swojej oferty krajowej nowy produkt – DHL Parcel Premium. Dzięki usłudze, klienci mogą liczyć na szybką i skuteczną dostawę już następnego dnia po nadaniu przesyłki. Od kwietnia będzie też można zapłacić bezgotówkowo za przesyłki pobraniowe.
DHL Parcel Premium – szybka i terminowa dostawa
Sprawnie funkcjonujący łańcuch dostaw to jeden z kluczowych elementów rynkowego sukcesu. Według statystyk1 ¾ klientów kupi w danym sklepie ponownie, jeśli będą zadowoleni z dostawy, zaś 1/3 kupujących online zwróci mniej przesyłek, jeśli doręczenie będzie na czas. Opóźnienia wiążą się natomiast z takimi konsekwencjami jak: reklamacje, spadek obrotów, straty wizerunkowe i odpływ niezadowolonych z jakości obsługi klientów do konkurencji. Rosnące wymagania odbiorców przekładają się na powstawanie innowacyjnych narzędzi i rozwiązań. DHL Parcel Premium to produkt stworzony po to, by zapewnić biznesowi szybką i terminową obsługę szczególnie ważnych i pilnych dostaw. W ramach usługi, próba doręczenia przesyłki jest podejmowana już następnego dnia po nadaniu.
- Produkt stworzyliśmy przede wszystkim z myślą o klientach biznesowych, dla których precyzyjnie zaplanowana dostawa jest jednym z podstawowych kryteriów sukcesu. Terminowość jest niezwykle ważna zarówno w segmencie B2B, dla którego ostatnia mila często jest najważniejszym elementem łańcucha dostawy, jak i B2C, w którym kupujący za pośrednictwem e-commerce chcą coraz szybszych doręczeń. Dajemy naszym kontrahentom rozwiązanie, z którego będą mogli korzystać przy najbardziej pilnych przesyłkach. Dzięki temu nasi partnerzy mogą skutecznie budować ze swoimi klientami trwałe relacje, a tym samym dynamicznie rozwijać swój biznes – mówi Elżbieta Golonka Product Manager DHL Parcel.
DHL Parcel Premium to przesyłki krajowe do 31,5 kg, o sumie boków nie większej niż 3 m oraz długości nie przekraczającej 2m. Doręczenie „od drzwi do drzwi” już następnego dnia roboczego po nadaniu. W przypadku nieterminowej dostawy obowiązuje gwarancja zwrotu kosztów przesyłki.
DHL PARCEL PREMIUM:
• podjęcie próby doręczenia już następnego dnia
• gwarancja zwrotu kosztów przesyłki w razie nieterminowej dostawy
• kontakt kuriera z odbiorcą
• możliwość przekierowania
• doręczenie do sąsiada
• usługi dodatkowe (m.in. pobranie, ubezpieczenie, dokumenty zwrotne, potwierdzenie doręczenia)
Płatność kartą u kuriera
Od 1 kwietnia za przesyłki pobraniowe będzie można zapłacić także kartą, dzięki czemu w dobie panującej epidemii koronawirusa zamawianie i odbieranie przesyłek będzie jeszcze bezpieczniejsze. – W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych kurierów oraz klientów postanowiliśmy jak najszybciej wyposażyć zespół kurierski w terminale płatnicze. Podejmujemy szereg działań, żeby minimalizować w tym trudnym okresie bezpośredni kontakt kurierów z klientami. Dzięki płatnościom bezgotówkowym stanie się to zdecydowanie łatwiejsze – twierdzi Magdalena Bugajło, Dyrektor ds. Komunikacji i PR DHL Parcel.
Płacić bezgotówkowo będzie można kartami: Visa, MasterCarcd, Maestro, JCB oraz z wykorzystaniem takich narzędzi jak Blik, Alipay i tzw. wearables – smart watch czy opaska fitness.
1 Badanie INNOFACT Omnibus dla DHL Vetriebs GmbH, styczeń 2015