Carrefour Polska zdecydował o wprowadzeniu gwarancji niezmiennych cen na 150 produktów marki własnej. Działanie to daje klientom pewność, że w każdym sklepie z logo Carrefour w Polsce kupią oni popularne produkty codziennego użytku w stałej, niezmiennej cenie.
Carrefour Polska uważnie śledzi bieżącą sytuację związaną z epidemią wywołaną przez koronawirusa, a także dane dotyczące inflacji i niezwłocznie reaguje na bieżące potrzeby klientów. Aby zapewnić im poczucie bezpieczeństwa, sieć podjęła decyzję o utrzymaniu stałych cen dla 150 towarów pod marką Carrefour. Są wśród nich najbardziej potrzebne produkty spożywcze, takie jak kasze, mąka, cukier, nabiał, a także higieniczne, m.in. papier toaletowy czy ręczniki papierowe.
Gwarancja obejmuje wszystkie hipermarkety i supermarkety Carrefour, sklep internetowy, a także sklepy w formacie convenience*.
*W sklepach należących do partnerów franczyzowych Carrefour Polska, ceny te traktowane są jako maksymalne co oznacza, że mogą być niższe.