Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Żabka rozpoczęła testy usługi „Zamów i odbierz” dającej możliwość zamówienia produktów poprzez aplikację

Z rynku FMCG

Żabka rozpoczęła testy usługi „Zamów i odbierz” dającej możliwość zamówienia produktów poprzez aplikację

Piątek, 10 kwietnia 2020
Rozwijając koncepcję bezpiecznych zakupów i tworząc nowe możliwości dla klientów, Żabka wykorzystuje rozwiązania cyfrowe do szybkiego rozwoju nowych usług. Reagując na obecną sytuację przyspiesza wdrożenie dwóch rozwiązań pozwalających na zrobienie zakupów bez potrzeby wybierania produktów w sklepie. W kwietniu sieć rozpoczęła testy usługi „Zamów i odbierz” dającej możliwość zamówienia produktów poprzez aplikację żappka i odbioru w sklepie. Usługa dostępna jest w ramach pilotażu w wybranych sklepach w Warszawie. Drugie rozwiązanie, testowane w Poznaniu, pozwala na zamawianie produktów z dostawą do domu realizowaną przez najbliższą Żabkę oferującą tę usługę.
- Wdrażane usługi doskonale wpisują się w ideę convenience, bo zwiększają wygodę klientów. Obecna sytuacja przyspieszyła nasze prace nad tymi projektami, a dzięki innowacyjnym narzędziom i nowej metodzie pracy zespołów mogliśmy wprowadzić w jednym czasie oba rozwiązania do testów w naszej sieci. „Zamów i odbierz” umożliwia klientom zakup pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już ponad 2,8 mln użytkowników. „Żabka do domu” to usługa umożliwiająca zamówienie zakupów w wybranym pobliskim sklepie poprzez stronę www lub telefonicznie z dostawą do domu. Oferta wyróżnia się na rynku bardzo szybkim czasem realizacji, zwykle poniżej godziny oraz stosunkowo niskim kosztem – obecnie 5 złotych za jednorazowe dostarczenie zakupów, z tym że przy zamówieniu powyżej 80 złotych zakupy dostarczane są bezpłatnie. W najbliższym czasie będziemy pracować nad rozwojem tych usług – mówi Tomasz Blicharski Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych i Rozwoju w firmie Żabka Polska.

Okres pilotażowy usługi „Zamów i odbierz” rozpoczął się od początku kwietnia w wybranych placówkach Żabki w Warszawie i do 10 kwietnia obejmie ok. 20 sklepów. Klienci zamawiający produkty poprzez aplikację żappka dokonują zapłaty i odbioru produktów bezpośrednio w sklepie sieci. Testy potrwają kilka tygodni, a w ich trakcie usługa będzie dostosowywana do potrzeb klientów w oparciu o opinie korzystających z niej użytkowników. Z czasem będzie rozszerzona na inne placówki. Wszystkie sklepy, w których wdrażana będzie wersja testowa rozwiązania, będą prowadziły nadal normalną sprzedaż dla wszystkich klientów.

Testy usługi „Żabka do domu” obejmą łącznie 30 sklepów w Poznaniu, zlokalizowanych w centrum miasta, głównie w dzielnicach Jeżyce i Łazarz. Sieć będzie sukcesywnie poszerzać możliwość zdalnego dokonywania zakupów o kolejne lokalizacje, docelowo usługa ma być dostępna w całej Polsce. Aby złożyć zamówienie należy wejść na stronę zakupy.zabka.pl, wpisać adres i wybrać produkty. Dla klientów preferujących kontakt telefoniczny, od połowy kwietnia br. zostanie uruchomiona infolinia, a zamówienia będzie można składać pod numerem 61 648 20 20. Po złożeniu zamówienia, jego realizacją zajmie się najbliższy adresowi dostawy sklep Żabki, który zdecydował się na udział w realizacji zamówień w ramach nowej usługi. Ze względu na bezpieczeństwo w pierwszej kolejności przyjmowane będą płatności kartą, a każda z dostarczających zakupy osób zostanie wyposażona w odpowiednie elementy ochronne, takie jak maseczki, przyłbice i rękawiczki jednorazowe.




tagi: Żabka , „Zamów i odbierz” , aplikacja ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51