Pandemia koronawirusa jest świetnym sprawdzianem umiejętności szybkiego reagowania i adaptacji asortymentu do potrzeb klientów. Oprócz maseczek i płynów dezynfekujących, warto lepiej wyeksponować niektóre kategorie produktów spożywczych. Które dokładnie? Na to pytanie odpowiada dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor.
tagi: Merchandising , czas , pandemi , koronawirus , porady , kategorie , produktów ,
Ceny kostki masła mogą wkrótce przekroczyć 10 zł. Nic nie...
Jubileuszowy punkt mieści się w wyjątkowym miejscu:...
Polska Izba Handlu oraz Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji...
Szara strefa na rynku...
Kontrowersyjna wrzutka legislacyjna...
Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące...
Firmy czekają kłopoty...
Według badania UCE RESEARCH i ARI10, 38,1% dorosłych Polaków...