Pandemia koronawirusa jest świetnym sprawdzianem umiejętności szybkiego reagowania i adaptacji asortymentu do potrzeb klientów. Oprócz maseczek i płynów dezynfekujących, warto lepiej wyeksponować niektóre kategorie produktów spożywczych. Które dokładnie? Na to pytanie odpowiada dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor.
tagi: Merchandising , czas , pandemi , koronawirus , porady , kategorie , produktów ,
Transakcja sprzedaży obejmowała portfolio sześciu dużych...
Dzisiaj, na terenie zakładu produkcyjnego Grupy MLEKOVITA w...
Ponad 7,8 mln zł spółka przeznaczyła na dywidendę dla...
Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...