Celem akcji jest próba zainspirowania odbiorców OSM w Radomsku - tych obecnych i tych przyszłych - do kupowania polskich produktów. Do akcji Spółdzielnia zaprosiła już swoich partnerów biznesowych.
Spółdzielni zależy na tym, aby uświadomić konsumentom, że warto sięgnąć po produkty lokalne, naturalne, smaczne, a przede wszystkim pochodzące od polskiego producenta.
Udział w akcji jest bezpłatny. Akcja działa na zasadzie wzajemności.
Kampania prowadzona jest na stronie internetowej OSM w Radomsku: http://osmradomsko.pl/aktualnosci/
tagi: osm radomsko , ,
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Grupa Eurocash uruchamia dwa nowe programy dla swoich...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...