Lody to jeden z ulubionych deserów Polaków, a przy okazji doskonałe orzeźwienie w ciepłe dni. Potwierdza to m.in. Ola – projektantka biżuterii z Poznania i wielka fanka lodów Gelatelli, którą sieć zaprosiła do udziału w kampanii reklamowej.
Lody Gelatelli w tym sezonie są dostępne w 9 pysznych smakach, do wyboru: str¬acciatella, śmietanka, czekolada, truskawka, orzech włoski, wanilia bourbon, słony karmel oraz nowości – mięta z czekoladą lub rum i rodzynki. Receptury lodów Gelatelli są warte podkreślenia: prosty skład, duża zawartość śmietanki, do 39% oraz wyraźnie wyczuwalne dodatki np. w lodach stracciatella 6% kawałków czekolady, w lodach orzechowych 8% kawałków orzechów włoskich a w rumie z rodzynkami 8% rodzynek. Dodatkowo wszystkie rodzaje lodów z kakao w składzie, korzystają z surowca z certyfikatem sprawiedliwego handlu Fair Trade. Co więcej lody dostępne są w dużych opakowaniach o pojemności 1I – sprawdzą się idealnie na rodzinny deser. Klientów może zaskoczyć ich niska, lidlowa cena, w tym tygodniu -30%, 7,49/1I/1 opak.
Dla klientów, którzy zdecydują się samodzielnie przyrządzić lody, sieć Lidl Polska proponuje alternatywne rozwiązanie – urządzenie do przygotowania lodów SilverCrest 89,90 zł/1 szt., dostępne w sprzedaży on-line na lidl-sklep.pl.
Na stronie kuchnialidla.pl można także znaleźć wiele przepisów na lody własnej produkcji, np. lody warzywno-owocowe wg Pawła Małeckiego i wile innych.
tagi: Lidl , lody , Gelatelli ,
„Pomimo wielu wyzwań rynkowych, przed którymi stanęliśmy...
Branża mięsna zmaga się obecnie z wieloma wyzwaniami...
Może spowodować paraliż działalności firmy,...
Najnowszy raport autorstwa UCE RESEARCH...
Zależy od zwiększenia możliwości eksportowych...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...
Sektorami przyszłości są nowe technologie i zielona...