Zapewnienie klientom maksymalnego bezpieczeństwa i dostępu do podstawowych produktów – taki cel obrał sobie Kaufland już od początku wybuchu epidemii koronawirusa w Polsce. W związku z koniecznością utrzymywania dystansu społecznego sieć, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientom, wprowadziła nową usługę Click & Collect.
Rozwiązanie, które detalista uruchomił 27 maja br., pozwala zarezerwować potrzebne produkty przez dedykowaną stronę internetową
www.e-kaufland.pl, a następnie odebrać je i zapłacić na miejscu w wybranym przez siebie sklepie objętym usługą.
W pilotażowej fazie projektu z możliwości zdalnej rezerwacji zakupów mogą korzystać klienci trzech marketów sieci Kaufland: w Bydgoszczy przy ul. Ludwika Solskiego 5, w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 64 oraz we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 62.
Korzystanie z usługi Click & Collect jest bardzo proste - wystarczy zarejestrować się w dedykowanym serwisie
www.e-kaufland.pl, wykorzystując do tego adres e-mail lub logując się przy pomocy konta z serwisów Facebook, Google lub Twitter. Na specjalnie przygotowanej stronie można wybierać spośród ponad 1500 produktów z oferty Kaufland, która obejmuje artykuły spożywcze, higieniczne, produkty dla dzieci czy żywność dla domowych zwierząt. Wkrótce rezerwacji będzie można także dokonać za pomocą specjalnej aplikacji, dostępnej w App Store oraz w Google Play.
Po złożeniu rezerwacji i wybraniu punktu odbioru w jednym z marketów objętych usługą Click & Collect pracownicy Kaufland kompletują zamówione produkty. Klienci mogą je odebrać w punkcie informacyjnym w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Produkty są następnie skanowane w dedykowanej kasie pierwszeństwa, w której dokonuje się płatności za zakupy - gotówką lub kartą.