Wybieranie produktów wysokiej jakości, z „czystą etykietą” – to światowe trendy, które z roku na rok zyskują na znaczeniu. Jak Premium Rosa odpowiada na wspomniane nurty?
„Czysta etykieta” to trend, który naszej firmie przyświeca od początku działalności. Każdy produkt tworzymy z myślą o prozdrowotnej profilaktyce. Z założenia produkty pod marką Premium Rosa mają w naturalny sposób wspierać zdrowie, które w dzisiejszych czasach jest szczególnie ważne.
Najwyższej jakości surowce wykorzystywane w procesie produkcji od lat dostarczane są do nas przez zaufanych partnerów. Sam proces wytwarzania produktów jest odległy od wysokoprzemysłowej produkcji spożywczej.
Co najważniejsze, w produktach Premium Rosa brak jest zbędnych dodatków w postaci: wzmacniaczy smaku, aromatów, barwników czy substancji konserwujących, które niekorzystnie wpływają na jakość wyrobów. Dodatkowo, wszystkie soki i syropy, które są trzonem naszego portfolio, nalewane są do szklanych butelek.
W ofercie macie też specjalną linię dla niemowląt i kobiet w ciąży. Czym się wyróżnia?
Zgadza się. Herbatki Herbi Baby to odpowiednio skomponowane mieszanki owoców i ziół dostosowane do potrzeb dzieci i niemowląt, kobiet karmiących i w ciąży. Wyróżnia je przede wszystkim brak jakichkolwiek dodatków: cukrów czy innych substancji słodzących, aromatów, substancji konserwujących. Charakteryzują się przy tym także naturalnym i delikatnym smakiem. Herbatki są świetną alternatywą dla wody.
Które z produktów aktualnie promujecie? Czy możemy spodziewać się nowości w portfolio?
Rok 2020 będzie przełomowy dla marki Premium Rosa. Przechodzimy przez proces subtelnego rebradingu, którego efekty stopniowo będą widoczne na rynku. W nowej odsłonie dostępne są już lemoniady Lemolandia. W związku z ogromnym zainteresowaniem tą kategorią, do portfolio dołączyły także dwa nowe smaki: pokrzywa i czystek oraz żurawina i malina.
Na przełomie lipca i sierpnia na rynku dostępne będą kolejne nowości – również w nowej odsłonie. Więcej informacji przekażemy już wkrótce.
tagi: Aleksandra Zapolska , Premium Rosa ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...