Szczególnie teraz, gdy ścisłe restrykcje zostały zniesione, polskie sklepy spożywcze okazują się bardziej popularne. Jak wykorzystać tą sytuację, by zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie? Na to pytanie odpowiada dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor!
Jak będzie wyglądał handel w nowej rzeczywistości? Co warto zmienić w swoim sklepie spożywczym? Jak zmienić sklep spożywczy? Jakie wnioski po okresie ścisłych restrykcji? Jak zainwestować w swój sklep? Aby stać się konkurencyjną placówką handlową warto przeanalizować grupy towarowe, tak by oferta sklepu była komplementarna. Dzięki temu, klienci mogą zaspokoić swoje potrzeby zakupowe, zostawiając w sklepie więcej pieniędzy.
tagi: sklep , spożywczy , shop , doctor , spożywcza ,
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...
Noty korygujące i duplikaty faktur w KSeF – co się zmienia po wdrożeniu e-faktur?Wejście w życie Krajowego Systemu e-Faktur znacząco zmienia...
MŚP mają poważne braki w kompetencjach AIOgraniczenia budżetowe, brak strategii cyfrowej i niechęć do...
Polska przegrywa wyścig o ukraińskich pracowników z Niemcami i BeneluksemBrak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...