Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Auchan Retail Polska unowocześnia strefę płatności w swoich sklepach

Z rynku FMCG

Auchan Retail Polska unowocześnia strefę płatności w swoich sklepach

Wtorek, 07 lipca 2020
Zgodnie z wpisanym w strategię firmy nowoczesnym podejściem do strefy płatności i w odpowiedzi na nowe oczekiwania polskich konsumentów, Auchan Retail Polska unowocześnia linie kasowe i sposoby przyjmowania płatności w swoich sklepach. Obok kas tradycyjnych, ważnych z punktu widzenia bezpośredniego kontaktu i budowania relacji z klientem, stopniowo wprowadzane będą dodatkowe nowe kasy automatyczne, które umożliwią szybsze płatności. Nowe kasy samoobsługowe wyposażone są, obok tradycyjnej metody płatności za pomocą karty, w zintegrowany system płatności bezdotykowych – zbliżeniowo kartą lub telefonem.
Auchan jest pionierem we wdrażaniu kas samoobsługowych w Polsce – ich pierwsze modele pojawiły się w hipermarkecie Auchan w Białymstoku już w 2007 roku. Wprowadzona wówczas modernizacja spotkała się z pozytywnym odbiorem ze strony klientów. To samoobsługowe podejście wprowadziło również nowy wymiar zawodu kasjera, pozwalając na otwarcie się na nowoczesne rozwiązania, rozwój komunikacji interpersonalnej, czy też przyjęcie roli doradcy klienta.
 
Wzbogacamy funkcjonalności linii kas, aby sprostać nowym oczekiwaniom naszych klientów, dając im wybór różnych opcji i narzędzi płatniczych. Każdy klient będzie mógł wybrać odpowiadającą mu ścieżkę płatności, w zależności od dostępnego czasu i jego koszyka. Naszym celem jest zapewnienie szybkiej, płynnej i bezproblemowej obsługi, zarówno w przypadku kas automatycznych, w których liczy się przede wszystkim krótki czas dokonywania płatności, jak i kas tradycyjnych, gdzie na pierwszy plan wysuwa się waga kontaktów międzyludzkich. Dużej płynności zakupów niewątpliwie będzie sprzyjać też rozszerzona możliwość dokonywania płatności cyfrowych, zwłaszcza zbliżeniowych. – mówi Gérard Gallet, dyrektor zarządzający Auchan Retail Polska.

Zmodernizowana strefa płatności, łącząca kasy tradycyjne i samoobsługowe oraz wykorzystująca cyfrowe formy płatności, wzmocni nowoczesny wizerunek sieci Auchan, pozwalając równocześnie na poprawienie płynności przejścia przez linię kas i stworzenie nowego wymiaru zawodu kasjera.

Instalacja automatycznych kas pozwoli naszym pracownikom na przekształcenie tradycyjnego zawodu kasjera w zawód bardziej zróżnicowany, w którym liczy się spersonalizowane podejście do klienta. Umożliwi też nabycie nowych kompetencji, otwierających nowe perspektywy w rozwoju ścieżki zawodowej. Chcemy ułatwiać i upraszczać zakupy naszym klientom oraz polepszać ich codzienne życie, a to z pewnością upraszczać będzie także codzienne życie zawodowe naszych pracowników – dodaje Marta Florczak, dyrektor HR w Auchan Retail Polska.

Do połowy 2021 r. Auchan Retail Polska planuje podwoić liczbę kas samoobsługowych w swoich sklepach, aby zapewnić docelowo ponad 1000 samoobsługowych miejsc płatniczych. Firma planuje także wprowadzić automaty na stacjach benzynowych w 2020 roku, co poprawi jakość obsługi klienta i warunki pracy pracowników.

Opinie klientów i pracowników na temat nowej ścieżki płatniczej są tylko pozytywne. Nowa linia kas, która łączy zarówno kasy tradycyjne, jak i samoobsługowe, prezentuje nowoczesny wizerunek firmy. Poprawi również przepływ klientów, a z drugiej strony stworzy nowy wymiar zawodu kasjera. Cyfryzacja oferuje nowe umiejętności pracownikom i klientom.



tagi: Auchan Retail Polska , strefa płatności ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51