Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 #wrzućnaluz – Wawel zachęca do tworzenia autorskich kompozycji słodyczy
#wrzućnaluz – Wawel zachęca do tworzenia autorskich kompozycji słodyczy
Poniedziałek, 14 września 2020
Już 14 września Wawel rusza z ogólnopolską akcją, w której co tydzień do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel, które znaleźć można m.in. w unikalnych modułach sprzedażowych Wolność Wyboru. Umożliwiają one łatwe i wygodne komponowanie ulubionych mieszanek słodyczy luzem.
Celem konkursu #wrzućnaluz jest budowa świadomości konceptu Wolność Wyboru, czyli autorskich modułów sklepowych, a także atrakcyjności zakupu słodyczy luzowych, zwłaszcza wśród młodszej grupy konsumentów. W ofercie firmy znajdziemy cukierki - z popularnymi Michałkami z Wawelu na czele, czekoladki nadziewane, m.in. kultowe Malaga, Kasztanki i Tiki Taki czy też galaretki, jak np. owocowe Fresh&Fruity.
Aby wziąć udział w akcji wystarczy zakupić dowolne słodycze Wawel na wagę, w pomysłowy sposób sfotografować własny mix słodyczy, a następnie przesłać zgłoszenie przez Messengera na profilu marki Wawel. Na uczestników zabawy, co tydzień czekać będą atrakcyjne nagrody - głośnik JBL Xtreme 2 oraz 10 voucherów w usłudze Spotify Premium. Akcja potrwa od 14 września do 12 października.
Konkurs #wrzućnaluz, zachęcający do oryginalnego, dowolnego miksowania ulubionych słodyczy luzowych Wawel, to element wsparcia szerszej kampanii producenta i promocji autorskich modułów sprzedażowych Wolność Wyboru Wawel, które dostępne są już w ponad 4450 sklepów w całej Polsce.
- Regały Wolność Wyboru cieszą się popularnością zarówno wśród naszych konsumentów, którzy lubią samodzielnie podejmować decyzje zakupowe, wiedzą co i w jakiej ilości kupują w danej chwili oraz ile za to zapłacą - ale też właścicieli i kierowników sklepów. Nasze nowoczesne i brandowane moduły są dopasowane do różnych formatów pomieszczeń sklepowych i pomagają zadbać o odpowiednia ekspozycję oraz dostępność produktów. Tak pozytywny odbiór rynku niezwykle nas cieszy. Każdy może się przekonać sam, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubiony mix słodkości luzem, który sprawdzi się idealnie na każdą okazję – mówi Monika Myśliwiec, Project Manager Wolność Wyboru Wawel.
Akcji konkursowej będą towarzyszyły intensywne działania promocyjne. Oprócz opartej o display kampanii digital i materiałów POS w punktach sprzedaży, zaplanowano także wykorzystanie influencer marketingu oraz szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych – m.in. w serwisach Facebook i Instagram.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.