Konkurs wyłania produkty i usługi w dwóch obszarach: FMCG i Retail. W tym roku do konkursu zostało zgłoszonych 168 innowacyjnych produktów FMCG oraz 55 nowoczesnych rozwiązań Retail. Na produkty FMCG poprzez platformę przygotowaną przez Territory Influence głosowali konsumenci. Wyłonili oni zwycięzców w 27 kategoriach. Produkt, który cieszył się największą popularnością spośród pozostałych zdobędzie tytuł Super Innowacji 2020. Innowacyjne rozwiązania Retail zostały wybrane podczas posiedzenia Kapituły Konkursowej składającej się z ekspertów branży.
tagi: złote , innowacje , fmcgm retail , finał , konkursu , konkurs , zlote , ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...