Konkurs wyłania produkty i usługi w dwóch obszarach: FMCG i Retail. W tym roku do konkursu zostało zgłoszonych 168 innowacyjnych produktów FMCG oraz 55 nowoczesnych rozwiązań Retail. Na produkty FMCG poprzez platformę przygotowaną przez Territory Influence głosowali konsumenci. Wyłonili oni zwycięzców w 27 kategoriach. Produkt, który cieszył się największą popularnością spośród pozostałych zdobędzie tytuł Super Innowacji 2020. Innowacyjne rozwiązania Retail zostały wybrane podczas posiedzenia Kapituły Konkursowej składającej się z ekspertów branży.
tagi: złote , innowacje , fmcgm retail , finał , konkursu , konkurs , zlote , ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....