W kampanii „Jedz mniej, ale smaczniej” marka zaprasza do przemyślanych zakupów, kierując uwagę konsumentów na smak i jakość, a nie na ilość. Jednocześnie marka podkreśla, że niekoniecznie trzeba zjeść dużo, żeby poczuć pełnię smaku. Dlaczego? Ponieważ sposobem na wyjątkowy smak potrawy i nudę kulinarną są produkty Roleski – zgodnie z przesłaniem „Nie jedz nudno, jedz ciekawiej”. Kampania została bardzo pozytywnie odebrana przez konsumentów.
tagi: Roleski , kampania , promocja , kuchnia , gotowanie , potrawy , produkty spożywcze , sosy , sprzedaż , handel , rynek spożywczy ,
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...