Marka zachęca klientki Lusette do ujawnienia swojego sposobu na relaks, dalekiego od przyjętych ideałów i instagramowej rzeczywistości. W ramach kampanii organizowany jest konkurs, w którym użytkownicy mogą podzielić się właśnie takim sposobem na relaks i wygrać atrakcyjne nagrody: iPhone’y oraz dedykowane bluzy marki NAGO z relaksującym napisem.
Komunikacja konkursu odbywa się w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie marki, kanałach displayowych, a także w materiałach POS. Udział w konkursie można wziąć pod adresem www.drugastronarelaksu.pl. W ramach kampanii została podjęta współpraca z influencerami, m.in. Mają Bohosiewicz. Agencja Dziadek do orzechów podjęła współpracę z marką już po raz drugi.
tagi: Lusette , kampania , druga strona relaksu , konkurs , czekolada , FMCG , rynek spożywczy ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...