Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Bezpieczeństwo zakupów w Intermarché potwierdzają regularne audyty niezależnej firmy
Bezpieczeństwo zakupów w Intermarché potwierdzają regularne audyty niezależnej firmy
Wtorek, 15 grudnia 2020
Czystość poszczególnych pomieszczeń, świeżość oferowanych artykułów spożywczych oraz zapewnienie środków ochrony osobistej dla pracowników i klientów – to przykładowe aspekty kontrolowane podczas regularnych audytów w sklepach oraz na stacjach paliw Intermarché. Audyty odbywają się trzy razy do roku, a podczas jednego z nich są ponadto organizowane szkolenia dla pracowników. W związku z trwającą pandemią koronawirusa zostały one dodatkowo wzbogacone o wytyczne dotyczące sposobów przeciwdziałania rozprzestrzenia się COVID-19 w przestrzeni sklepowej. Audyty w supermarketach sieci Intermarché są prowadzone przez zewnętrzną, niezależną firmę Eurofins Polska, należącą do międzynarodowej grupy Eurofins działającej w obszarze usług laboratoryjnych i audytowych.
Niezależnie od panującej sytuacji epidemicznej, celem sieci Intermarché niezmiennie pozostaje zapewnienie klientom i pracownikom najwyższych standardów bezpieczeństwa. Właśnie dlatego, od ponad 20 lat, Grupa Muszkieterów zleca regularne audyty w sklepach sieci Intermarché i na stacjach paliw działających pod tym samym szyldem. Weryfikacji podlegają wszystkie aspekty, które mogą wpłynąć na jakość i bezpieczeństwo produktów tj. np. czystość, temperatury panujące zarówno w pomieszczeniach, jak i urządzeniach chłodniczych oraz grzewczych, higiena personelu, magazynowanie i ekspozycja, identyfikowalność czy też znakowanie produktów. W związku z pandemią koronawirusa od września br. podczas audytów higienicznych weryfikowane jest także zapewnienie środków ochrony osobistej pracownikom i klientom.
– Grupa Muszkieterów i sieć Intermarché, poprzez swoją długoletnią działalność na polskim rynku, poznały potrzeby i oczekiwania klientów, czym chętnie dzielą się z przedsiębiorcami zrzeszonymi w ich strukturach. Kwestia, która niezmiennie pozostaje bardzo istotna, to dodatkowe kontrole higieniczne, gwarantujące klientom dostęp do produktów najwyższej jakości – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Współpraca Intermarché z niezależną firmą Eurofins jest jednym z elementów wsparcia franczyzobiorców sieci. Sklepy i stacje paliw pod szyldem Intermarché prowadzą polscy, niezależni przedsiębiorcy. Swoje supermarkety kilka razy do roku poddają dobrowolnej, dodatkowej kontroli. Daje im to gwarancję, że ich placówki spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa i higieny.
Główny aspekt, na którym skupiają się przedstawiciele Eurofins podczas audytu w poszczególnych placówkach handlowych, to świeżość oferowanych artykułów spożywczych. Weryfikują oni także czy klienci oraz pracownicy sklepów mają zapewniony stały dostęp do środków do dezynfekcji lub rękawic jednorazowych oraz czy pracownicy stosują środki ochrony indywidualnej w postaci masek ochronnych lub przyłbic. Kontrolerzy weryfikują łącznie kilkaset kwestii w zakresie działalności sklepu, w tym także te dotyczące ich wyposażenia technicznego, ochrony przeciwpożarowej czy możliwości przeprowadzenia pierwszej pomocy.
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.