Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Comarch e-Consultant - nowy system do obsługiwania klientów przez Internet

Technologia

Comarch e-Consultant - nowy system do obsługiwania klientów przez Internet

Czwartek, 04 lutego 2021
W dobie pandemii COVID-19 niezbędne okazało się zastosowanie takiego rozwiązania, które z jednej strony nie narazi na niebezpieczeństwo klientów i pracowników, a z drugiej usprawni procesy administracyjne firm. Takie wymagania spełnia system firmy Comarch, który umożliwia załatwianie różnych spraw w biurach obsługi klienta za pośrednictwem tzw. e-wizyty.
Zdalna wizyta z „Comarch e-Consultant"

System „Comarch e-Consultant” powstał, dzięki wcześniejszej współpracy Comarch z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS). Na potrzeby placówki, polska firma IT stworzyła dedykowany system e-Wizyta, przeznaczony do umawiania i przeprowadzania wideorozmów z klientami. Ciekawostką jest fakt, że oba systemy mają swój początek w oprogramowaniu dla placówek medycznych, służącemu do komunikacji między lekarzami i pacjentami. Jednak na potrzeby tych dwóch nowych projektów system został przeorganizowany i dostosowany do potrzeb urzędowych. Ważnym aspektem systemu e-Consultant jest wielostanowiskowy model obsługi, dostosowywany do indywidualnych potrzeb placówek. Rozwiązanie działa z poziomu przeglądarki internetowej, co oznacza, że nie ma konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.

Dla kogo system „Comarch e-Consultant”?

Dzięki możliwości elastycznego dopasowania programu „Comarch e-Consultant” do potrzeb danej placówki, system można wykorzystać w wielu instytucjach. Proponowane rozwiązania znajdą zastosowanie w takich miejscach jak: jednostki administracji samorządowej (urzędy miast z punktami obsługi mieszkańców, czy urzędy marszałkowskie), jednostki administracji rządowej (urzędy wojewódzkie), Domy Pomocy Społecznej, urzędy pracy, banki, duże urzędy administracji centralnej z obsługą petentów, w tym KAS SOP (Sala Obsługi Podatnika), KRUS, spółki sektora utility (z Punktami Obsługi Klienta), fundacje.

Więcej na temat rozwiązania Comarch e-Consultant: https://www.comarch.pl/healthcare/produkty/comarch-e-consultant/

Zapisy na bezpłatny webinar

W celu zaprezentowania systemu, Comarch organizuje nieodpłatny webinar, na którym firma pokaże szerokie możliwości systemu dla placówek z każdego sektora gospodarczego. Wydarzenie zaplanowane jest na 10.03.2021 roku, na godz. 10.00. Aby dołączyć do wydarzenia, należy zarejestrować się przez stronę: https://event.comarch.com/healthcare/pl/comarch-e-consultant/

Co po pandemii? – zasadność zastosowania systemu po Covid-19

e-Consultant to rozwiązanie skrojone pod dzisiejsze potrzeby rynkowe, wynikające z pandemii COVID-19. Ale czy po pandemii nadal będziemy chcieli korzystać z tego typu systemów? Wydaje się, że jest to nieuniknione. Powód? Zdalne wizyty zapewniają dużą wygodę dla klientów i pracowników.

Więcej:
https://www.comarch.pl/healthcare/produkty/comarch-e-consultant/




źródło: PAP MediaRoom



tagi: Comarch e-Consultant , system obsługi klientów przez Internet , technologie , cyfryzacja , handel , e-wizyty ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51