Połączenie zdrowej żywności i wyśmienitego smaku – jak kształtuje się rynek zdrowych przekąsek w Polsce? Czym w tej kategorii wyróżniają się pozycje z portfolio VOG Polska?
W obecnych czasach bycie eko i fit jest bardzo modne. Społeczeństwo chce się utożsamiać ze zdrowym trybem życia oraz dbać o środowisko – zachęcają nas do tego wszystkie media.
Zdrowo się odżywiać nie znaczy rezygnować z przekąsek, które bardzo lubimy. Orzechy i suszone owoce nie tylko zaliczają się do zdrowych przekąsek, ale są także bardzo ważnym składnikiem zdrowych diet.
W ofercie posiadamy wszystkie dostępne produkty należące do zdrowych przekąsek, pakowane jako pojedyncze produkty, a także jako mieszanki.
Jak trendy rynkowe wpływają na działalność i portfolio VOG Polska?
VOG Polska jako przedstawiciel Kresto – najstarszej marki bakaliowej w Polsce – analizuje potrzeby rynku i stara się im wyjść naprzeciw. Opakowanie, które jest na rynku od 25 lat jest bardzo transparentne, a klient ceniący jakość może od razu zobaczyć, jaki produkt kupuje.
Wprowadziliśmy linię Kresto Select, która oferuje produkty najwyższej jakości z danego segmentu, np. śliwki suszone kalifornijskie bez konserwantów, żurawina z dodatkiem soku jabłkowego bez cukru, orzechy włoskie 80% połówek, migdały NonPareil. Jako jedyni mamy w ofercie mieszanki bakalii z oznaczeniem bezglutenowym i Vege jako dodatki do jogurtów, musli, płatków, aby zdrowo zacząć dzień.
Jakie nowości pojawiły się ostatnio w ofercie firmy? Czy w najbliższym czasie będzie można spodziewać się kolejnych?
Słuchając oczekiwań klientów dalej chcemy rozwijać linię Select i tym samym dawać wybór konsumentom pomiędzy tradycyjnymi produktami, których jest dużo na rynku, a wyselekcjonowanymi pozycjami z danego gatunku.
Widzimy też potrzebę rozwinięcia portfolio o nowe mieszanki orzechów i suszonych owoców w nowym opakowaniu, które idealnie wpisuje się w półkę z przekąskami. Cały czas jesteśmy też aktywni w social mediach, gazetach branżowych oraz w internecie.
tagi: Jakub Ziemkowski , VOG Polska , Kresto , zdrowa żywność , dieta , przekąski , produkty spożywcze , FMCG , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...