Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Carrefour wprowadza w kolejnych miastach w Polsce możliwość zwrotu butelek szklanych bez paragonu
Advertisement

Z rynku FMCG

Carrefour wprowadza w kolejnych miastach w Polsce możliwość zwrotu butelek szklanych bez paragonu

Czwartek, 18 marca 2021
Już w 8 polskich miastach – m.in. w Warszawie, Łodzi, Lublinie czy Krakowie - można w wybranych sklepach Carrefour oddawać butelki zwrotne bez paragonu. Osoby oddające butelki otrzymają zwrot pełnej kaucji w formie e-bonu, który będą mogły od razu wykorzystać, płacąc nim za zakupy.
Testy akcji ruszyły w połowie grudnia, kiedy to Carrefour umożliwił klientom sklepu przy ul. Modzelewskiego w Warszawie oddawanie butelek bez konieczności okazania ich dowodu zakupu. W pierwszych dniach lutego do akcji dołączyło kolejnych pięć sklepów - w Warszawie, Lesznie i Lublinie, a pod koniec miesiąca następne sześć sklepów – w Warszawie, Wrocławiu, Bytomiu, Łodzi, Krakowie i Białej Podlaskiej.

Jest to nie tylko duże udogodnienie dla klientów sieci, którzy nie muszą pamiętać o przechowywaniu paragonu, czy martwić się jego brakiem. Przede wszystkim projekt ten wpływa pobudzająco na proces obiegu opakowań zwrotnych, a tym samym przyczynia się do znaczącej redukcji ilości odpadów szklanych.

Od lat konsumenci w Polsce borykali się z koniecznością przechowywania paragonów, bez których nie mogli zwrócić butelek zwrotnych do sklepów, w których je zakupili, jednocześnie nie mogąc odzyskać uiszczonej za nie kaucji. Carrefour wyszedł z inicjatywą spełnienia oczekiwań swoich klientów w zakresie możliwości dokonywania zwrotów butelek zwrotnych bez konieczności okazania paragonu i bez względu na to, gdzie zostały zakupione. Oddając butelkę zwrotną, klient otrzymuje zwrot kaucji w formie e-bonu, który może przeznaczyć na zakupy. Dzięki temu zwiększa się świadomość społeczna w zakresie recyklingu oraz tego, jak ważna jest segregacja odpadów dla ochrony środowiska naturalnego.

- Testy umożliwiające dokonywanie zwrotów butelek bez okazania paragonu, które zainicjowaliśmy w grudniu minionego roku, spotkały się z tak pozytywnym odzewem wśród naszych klientów, że postanowiliśmy rozszerzyć inicjatywę na kolejne miasta. Reakcje konsumentów nieustannie utwierdzają nas w przekonaniu, że była to słuszna decyzja. Bez wątpienia będziemy dążyć w kierunku wdrożenia tego rozwiązania we wszystkich sklepach Carrefour na terenie całego kraju. - mówi Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości i Zrównoważonego Rozwoju w Carrefour.  Należy podkreślić, że dzięki wdrożeniu takiego rozwiązania pobudzamy obieg opakowań zwrotnych, tym samym znacznie ograniczając ilość odpadów trafiających na wysypiska, jak również wpływając na zmniejszenie produkcji opakowań szklanych, co przyczynia się do redukcji emisji CO2. – dodaje Kowalska.

Podejmując wszystkie działania, sieć zawsze uwzględnia ich wpływ na otoczenie oraz ekosystem. Będąc firmą odpowiedzialną społecznie, Carrefour kładzie nacisk na zapobieganie dalszemu zanieczyszczeniu środowiska naturalnego plastikiem, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, czy też utracie różnorodności biologicznej, które można uznać za jedne z głównych problemów współczesnych gospodarek światowych. Dlatego też Carrefour stale wprowadza kolejne rozwiązania, którym przyświeca troska o środowisko naturalne.



tagi: Carrefour , zwrot butelek szklanych bez paragonu , FMCG , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , przemysł spożywczy , sieci handlowe ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51