Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Carrefour wprowadza w kolejnych miastach w Polsce możliwość zwrotu butelek szklanych bez paragonu
Carrefour wprowadza w kolejnych miastach w Polsce możliwość zwrotu butelek szklanych bez paragonu
Czwartek, 18 marca 2021
Już w 8 polskich miastach – m.in. w Warszawie, Łodzi, Lublinie czy Krakowie - można w wybranych sklepach Carrefour oddawać butelki zwrotne bez paragonu. Osoby oddające butelki otrzymają zwrot pełnej kaucji w formie e-bonu, który będą mogły od razu wykorzystać, płacąc nim za zakupy.
Testy akcji ruszyły w połowie grudnia, kiedy to Carrefour umożliwił klientom sklepu przy ul. Modzelewskiego w Warszawie oddawanie butelek bez konieczności okazania ich dowodu zakupu. W pierwszych dniach lutego do akcji dołączyło kolejnych pięć sklepów - w Warszawie, Lesznie i Lublinie, a pod koniec miesiąca następne sześć sklepów – w Warszawie, Wrocławiu, Bytomiu, Łodzi, Krakowie i Białej Podlaskiej.
Jest to nie tylko duże udogodnienie dla klientów sieci, którzy nie muszą pamiętać o przechowywaniu paragonu, czy martwić się jego brakiem. Przede wszystkim projekt ten wpływa pobudzająco na proces obiegu opakowań zwrotnych, a tym samym przyczynia się do znaczącej redukcji ilości odpadów szklanych.
Od lat konsumenci w Polsce borykali się z koniecznością przechowywania paragonów, bez których nie mogli zwrócić butelek zwrotnych do sklepów, w których je zakupili, jednocześnie nie mogąc odzyskać uiszczonej za nie kaucji. Carrefour wyszedł z inicjatywą spełnienia oczekiwań swoich klientów w zakresie możliwości dokonywania zwrotów butelek zwrotnych bez konieczności okazania paragonu i bez względu na to, gdzie zostały zakupione. Oddając butelkę zwrotną, klient otrzymuje zwrot kaucji w formie e-bonu, który może przeznaczyć na zakupy. Dzięki temu zwiększa się świadomość społeczna w zakresie recyklingu oraz tego, jak ważna jest segregacja odpadów dla ochrony środowiska naturalnego.
- Testy umożliwiające dokonywanie zwrotów butelek bez okazania paragonu, które zainicjowaliśmy w grudniu minionego roku, spotkały się z tak pozytywnym odzewem wśród naszych klientów, że postanowiliśmy rozszerzyć inicjatywę na kolejne miasta. Reakcje konsumentów nieustannie utwierdzają nas w przekonaniu, że była to słuszna decyzja. Bez wątpienia będziemy dążyć w kierunku wdrożenia tego rozwiązania we wszystkich sklepach Carrefour na terenie całego kraju. - mówi Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości i Zrównoważonego Rozwoju w Carrefour. Należy podkreślić, że dzięki wdrożeniu takiego rozwiązania pobudzamy obieg opakowań zwrotnych, tym samym znacznie ograniczając ilość odpadów trafiających na wysypiska, jak również wpływając na zmniejszenie produkcji opakowań szklanych, co przyczynia się do redukcji emisji CO2. – dodaje Kowalska.
Podejmując wszystkie działania, sieć zawsze uwzględnia ich wpływ na otoczenie oraz ekosystem. Będąc firmą odpowiedzialną społecznie, Carrefour kładzie nacisk na zapobieganie dalszemu zanieczyszczeniu środowiska naturalnego plastikiem, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, czy też utracie różnorodności biologicznej, które można uznać za jedne z głównych problemów współczesnych gospodarek światowych. Dlatego też Carrefour stale wprowadza kolejne rozwiązania, którym przyświeca troska o środowisko naturalne.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.