Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Świat Barilli
Wyjątkowa popularność włoskiej kuchni w Polsce nie ulega wątpliwości. Ogromną rolę odgrywają przede wszystkim wysokiej jakości produkty, dzięki którym przygotowanie potraw kuchni zagranicznych nie stanowi problemu. Symbolem kuchni włoskiej w Polsce jest marka Barilla, która sukcesywnie buduje swoją rozpoznawalność na rynku, o czym opowiada Damian Podawca, Marketing Manager w firmie Barilla Poland.
Barilla znana jest ze swych wyjątkowych wyrobów na całym świecie. Jaką pozycję zajmuje na rynku polskim zarówno w kategorii makaronów, jak i sosów/pesto?
Barilla jest największym światowym producentem makaronów i marką, która jest symbolem tradycyjnej, włoskiej kuchni. Od lat konsekwentnie buduje swoją pozycję również na rynku polskim. Skupiamy się na rozwoju obu kluczowych dla firmy segmentów, makaronów i sosów, w tym sosów z kategorii Pesto. W przypadku makaronów kluczowe są dla nas tradycyjne kształty do potraw, takie jak Spaghetti, Bavette, Penne, Lasagne lub Tagliatelle. W przypadku makaronów do potraw, Barilla jest marką numer 2 na polskim rynku. Dynamiczny wzrost obserwujemy również w przypadku sosów marki Barilla. Pesto Barilla jest zdecydowanym liderem rynku wśród marek producentów obecnych w tym segmencie. Czerwone sosy mają już dwucyfrowy udział wartościowy w rynku i ze względu na wyjątkową jakość i smak produktów, cieszą się coraz większym zainteresowaniem.
Czy kuchnia włoska w Polsce dorównuje tradycyjnej kuchni polskiej? Czy konsumenci znają ją już na tyle dobrze, że nie trzeba ich do niej przekonywać?
Zgodnie z deklaracjami konsumentów kuchnia włoska jest drugą ulubioną, po polskiej, kuchnią Polaków. Widzimy coraz większe zainteresowanie różnorodnymi kształtami makaronów, produktami jakościowymi i spełniającymi wyższe wymagania. Rynek makaronów rośnie, ale w jego ramach to właśnie klasyczne kształty włoskie, takie jak spaghetti, wykazywały w 2020 roku największą dynamikę. Świadczy to o dużym potencjale i coraz większej obecności kuchni włoskiej na stołach Polaków.
Czy pandemia wpłynęła w jakimś stopniu na sprzedaż produktów z Państwa portfolio? Czy zmieniły się zachowania konsumenckie?
Oczywiście pandemia miała wpływ na dynamikę sprzedaży produktów z portfolio marki Barilla. W marcu ubiegłego roku zwyczaje konsumenckie uległy dość nagłej zmianie, spędzamy więcej czasu w domu co ma duże znaczenie w przypadku kategorii makaronów i sosów. Należy jednak pamiętać o tym, że oba segmenty rynku wykazywały tendencję wzrostową również przed pandemią, więc wzrost sprzedaży spowodowany był nie tylko sytuacją pandemiczną, ale również kontynuacją wcześniejszego trendu.
Jakie działania na 2021 rok zaplanowała Barilla w Polsce? Czy pojawią się nowości w portfolio?
Barilla od lat konsekwentnie prowadzi szereg działań marketingowych, budując rozpoznawalność, ale również przekazując konsumentom wiedzę na temat włoskiej kuchni. W tym roku zrealizowaliśmy kolejną odsłonę działań wspierających Pesto, od kwietnia rusza również zupełnie nowa, globalna kampania marki. Wszystkie działania komunikacyjne wpierane będą również szeroką obecnością oraz widocznością w punktach sprzedaży. Nieustannie pracujemy też nad dostosowaniem naszego portfolio do potrzeb konsumentów. Już w drugim kwartale wprowadzimy zmiany w segmencie Colezzione, zarówno jeśli chodzi o aspekt wizualny opakowań produktów, jak i nową propozycję kształtu. W drugiej połowie roku planujemy zmiany w naszym portfolio sosów, zapewniając konsumentom jeszcze szerszy wybór doskonałych, włoskich smaków.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.